2Fat 2Fly Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Dr_S skrev: Du mener kanskje en SEC som DRIFTER, ikke som er i drift. At bilen er i drift, betyr at den har skilt osv :P jaja men blir ikke rett og si i drifting da:P Ønsker Fremdeles og se en W126 SEC i "Drifting" Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Viper_TsX skrev: jaja men blir ikke rett og si i drifting da:P Helt riktig, det er derfor man bytter ut "i" med "som" som beskrevet i posten du siterte. Eksempel: Mercedes SEC som drifter. Men den ekke god å finne du! Og bare for å fortsette leksjonen i skriftlig språkbruk, det heter: rett å si, ikke rett og si. [/norsklærer] (Nei jeg hadde ikke bra karakter i Norsk, lå faktisk helt på bunn... Vet ikke hva reglene heter, men kan skrive likevel) Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 hva med noenbilder av en gul rx 7 som er i serious performance,med corvette look(panseret? breddet og tror jeg,klarer dere det gutta boys Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Er det denne? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 nei men var tøff, tror de var med i cannonball 8ooo med den, noe alla gumball.. sykt svev,husker ikke firmaet,men tøff den da Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 W126 SEC i drift.. hehe... fant ikke, og d var vist lov til å manipulere? :D Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Siden ingen har kommet med et nytt ønske vil jeg se julenissen i en rå bil. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Bullitt_Mustang skrev: Er det denne? ååå! Det er RE amemiya GT300 bilen kiddie NICE! Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaRiO- Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Viss denne er god nok vil eg se ein calibra i full drift Siter http://www.algard-gatebilklubb.net Web admin Opel Calibra Turbo 4x4 EDS Phase 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Vennligst post riktig bil Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Bullitt_Mustang skrev: Siden ingen har kommet med et nytt ønske vil jeg se julenissen i en rå bil. :) er ikke det en slags rett bil da DR_S? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 figgi skrev: er ikke det en slags rett bil da DR_S? Jo, men når man poster en Evo som skal være en Calibra, føler jeg at det er greit å si ifra Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Dr_S skrev: Jo, men når man poster en Evo som skal være en Calibra, føler jeg at det er greit å si ifra jo'a, rett skal være rett. Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Jeg vil se den laveste bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 hvis dere ikke tror dette er en ordentlig bil : se selv!!! jeg vil se en P.I.M.P.E.D Volvo 240 kiddie Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg