Gå til innhold

Bil-bildejakt - Google leken

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

clk_gtr_1024x768.jpg

 

pen mustang det der , men det er IKKE en 1967 Ford Mustang HT coupe 65B..

 

 

ønsker alltså å se en ordentlig

1967 Ford Mustang HT coupe 65B..

 

altså samme bil som du finner her , bare ikke denne :

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1025586

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er en HT med vinyltak + masse luxusutstyr tror jeg ,, hehe.. er ikke helt inni det der - vet bare at di er produsert i 75 eksemplarer , noe som gjør det "litt" mer vanskelig å finne.. hehe.. håper en av dere kan finne en fin en til meg ;) lykke til.. hvis ikke noen finner en på et par dager kan dere jo prøve å finne en FET toyota sera , eller en AE101 LEVIN eller noe sånn ;) hehe

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det nå er flere dager siden noen kom med ønsker, antar jeg at det er fritt fram for meg.....

 

 

Jeg vil se politibiler, enten helt totalt sinnsyke, eller totalt idiotiske:p IKKE "VANLIGE"

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en HT med vinyltak + masse luxusutstyr tror jeg ,, hehe.. er ikke helt inni det der - vet bare at di er produsert i 75 eksemplarer , noe som gjør det "litt" mer vanskelig å finne.. hehe.. håper en av dere kan finne en fin en til meg ;) lykke til.. hvis ikke noen finner en på et par dager kan dere jo prøve å finne en FET toyota sera , eller en AE101 LEVIN eller noe sånn ;) hehe

 

Har ikke peiling om dette er den du leter etter men, kan det være denne:

16032006002.jpg

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår