Gå til innhold

Bil-bildejakt - Google leken

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, ikke godkjent desverre:rolleyes: Vil ha bilde av en med små og breie felger:)

Tenker du på den som er hvit og svart? Finner den ikke igjen i det hele tatt!

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker vel egentlig ikke på noen spesielle, ville bare se bilde av en Rallye med små og breie felger jeg;) Men sjekka litt selv i stad, å det var ikke lett å finne no.

Endre ønsket mitt nok en gang da. Vil se bilde av en Rallye Golf som kjører! Det skulle vel ikke være så vanskelig å oppdrive:op

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hvit røyk godkjent? ;)

chevy-camaro-burnout.jpg

Kanskje litt mer blåskjær i røyken her om du skulle være pirkete:op

Burnout.jpg

Tjaa. Vil se bilde av en fin Caravelle/Transporter T2. Helst senket og med små og breie felger (nok en gang):) Gjerne den eldste med delt frontrute!

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lindebus.jpg

164564.jpg

154621.jpg

Da vil jeg se en VW RatLooker. Notchback, Variant eller Fastback(1600TL).

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg spør hva det er forrnoe??!! hehe

Det er en VW. Bare å søke på VW Variant, Notchback eller Fastback det... Samme årsmodellene som bobla. Runde lykter på alle de typene der.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.autodrome-cannes.com/alfa-romeo_tz2_a.JPG

Bildet var ganske stort så jeg legger ut en link.... er dette en Alfa Romeo TZ2?

Og er det godkjent så vil jeg ha bilde av en Honda Civic Coupe med Liquid Silver farge.......finnes en på dette forumet.... klarer dere ikke den så er dere dårlige..

2001 Skoda Octavia 1.6i

1995 Audi A4 -- bytta inn i den som er over her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.autodrome-cannes.com/alfa-romeo_tz2_a.JPG

Bildet var ganske stort så jeg legger ut en link.... er dette en Alfa Romeo TZ2?

Og er det godkjent så vil jeg ha bilde av en Honda Civic Coupe med Liquid Silver farge.......finnes en på dette forumet.... klarer dere ikke den så er dere dårlige..

der har du en TZ2 ja... han andre fyren kom jo bare med en Giulia Sprint. hahaha

Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt

Alfa Romeo GTV6 -85

Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil

Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer

Lenke til kommentar
Del på andre sider