eppek Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Har meget lyst til å få samla så mange som mulig av V6erne så vi kunne hatt et meet:) etter jeg har fått på felg seff:) Skal med stor sikkerhet til Lillehammer i sommer å da er jeg jo mye nermere en del av dere... forslag til tid, sted o.l? Espen Siter Mazda 323 GT-R -92 Mazda 323 1.3stv -84 (70000km!komplett service og tectyl hefte) Rwd=) Toyota Crown -66 neste prosjekt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Jeg har mer tro på ett litt stort mazda 626 treff en plass.. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eppek Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 ja feks:) lr mazda da.... elanzer var villig til å starte mazda klubb, og kanshe da også villig til å bli m å arr treff.... vi må uancett prøve å få til noe iløpet av sommeren Siter Mazda 323 GT-R -92 Mazda 323 1.3stv -84 (70000km!komplett service og tectyl hefte) Rwd=) Toyota Crown -66 neste prosjekt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hadde vært deilig med treff. Hvis du hadde giddi å kjøre hit, Rick, og broren til RX-7, Rolf og meg så kunne vi hatt 4 biler møte hos Mazda i Tønsberg. Der er det også en mekaniker som har en V6. Og kanskje eieren av Mazda i Horten og Holmestrand hadde giddi å kommet også, med sin 1996 modell. Og Jon i Skien. Da har vi 7 V6 på ett brett. :) En "egen" mazda side hadde vært gøy. Kunne vi Mazda folk snakka sammen, uten innblanding fra "andre" merker... :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raarolf Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hvis det skal bli et litt større mazda/v6 treff må man nok være forberedt på å kjøre litt. Det krever selvfølgelig litt tid, men det er jo en nytelse :) Har selv hatt gleden av å kjøre 44 mil i dag. Mye morrokjøring også :rolleyes: Eneste er at bilene orginalt er satt opp litt for mykt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eppek Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 håh...langt å kjøre....men en får se hva en får tid til i sommer. er det ikke flere V6ere i trøndelag da? vet d går to til i denne kommunen. en ambulanse sjåfør og onkelen til dama mi:) artigere om det var flere å kjøre sammen med nedover.. Siter Mazda 323 GT-R -92 Mazda 323 1.3stv -84 (70000km!komplett service og tectyl hefte) Rwd=) Toyota Crown -66 neste prosjekt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_rulez Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Say my name bitch... (Mazdav6euro) Er med på biltreff vettu...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_rulez Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Sliti ut noen flere dekk Rolf på Vestfold veiene våre??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raarolf Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Sliti ut noen flere dekk Rolf på Vestfold veiene våre??? Joda, ikke det at jeg burner, men dekkene slites jo relativt fort forann særlig hvis du ligger på over 30.000 km i året.... Menn var mye rundt i Østfold i dag da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Say my name bitch... (Mazdav6euro) Er med på biltreff vettu...! Arne, Arne.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raarolf Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Vi hadde et lite minitreff på Borre i kveld. Her følger noen bilder. Den eminente fotograf er Kristian ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Sa mange fine biler, på et brett!! :) Ikke ofte man har 3 V6ere samlet. Noen har rene biler, andre har "fjøs" under panseret.... Og noen hadde fine felger og en Tommy som må på do.... Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym010101 Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Sa mange fine biler, på et brett!! :) Ikke ofte man har 3 V6ere samlet. Noen har rene biler, andre har "fjøs" under panseret.... Og noen hadde fine felger og en Tommy som må på do.... Kristian HAHAHA, sinnsykt bra Kristian, flotte bilder MVH Ole B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Så tøft! :D Synd at jeg ikke var i nærheten. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Så tøft! :D Synd at jeg ikke var i nærheten. Stakkars liten! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg