p10 Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Kom over denne saken på G20.net... Hadde sett utrolig bra ut med en slik i instrumentpanelet! Fant mer om den på sr20 Forumet i denne tråden Feilsøking blir jo faktisk en lek med en slik en... :roll: Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Du kan koble ein ledning inn i siden på den der og i tillegg..! Og få det ut på ein Bærbar PC for eks.. Eller du kan kjøpe kabel som går direkte i bærbar pc, og leser av i "real time" menst du kjører.. så kan du ha målere på PC skjermen over alle målerene bilen har gjennom ECU'n din..! Den er også ganske niffig..! Blir som og kjøre ein Primera med Skyline R34 teknologi i dashen..! Rett og slett digg..! Og i det eg sko trykke bestill.... jepp.. så såg eg at det ikkje ser ut til og funke med consult porten min.. For ny type... Og ikkje nok med det, så virker det som den har problemer med så "ny" ECU som eg har..! Helsikes skit!! Hadde eg hatt noe som hadde funket 100% med den, hadde eg kjøpt det i går ....! *løp og kjøp* Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Ka koster den saken da?må vel bestilla an ifrå usa...har ein 91mod slx,funker den på bilen min kansje?:) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Ka koster den saken da?må vel bestilla an ifrå usa...har ein 91mod slx,funker den på bilen min kansje?:) Mener jeg leste ca 220$ på tråden på sr20-forumet, blir vel sånn ca 1400kr med dagens kurs... Vanskelig å si om den vil fungere siden du, i likhet med meg, har en sr20di motor. Den motoren har de ikke noen andre steder enn i europa så det er tvilsomt at de har testet denne boksen på en slik motor før. Men hvis sesorene på sr20di og sr20de er de samme, burde det vel være mulig.... Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 hva skal dere med en sånn ? Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 hva skal dere med en sånn ? Se på alle tallene som endrer seg hele tida mens vi kjørere vel!! doh Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 åhh herregud notin Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Se på alle tallene som endrer seg hele tida mens vi kjørere vel!! doh Hehehe.... Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 åhh herregud notin La nå folk få bruke penger på hva de vil. Du svarer jo oppgitt samme hva faen det er folk snakker om her. Greit, du kan la være å gjøre noenting, og ingen klager på det. Jeg er enig med stort sett alle andre her at det der er fett. Er liksom noe spesielt med tall som forandrer seg, brytere, displayer og alt sånt..jeg føler meg som en liten guttunge igjen når jeg ser sånt :D Men, blir ikke den display saker laget i Australia? Meente å huske det, uten å skrive under på det..Men får man ikke kjøpt consult-kabel som går til laptop da? Altså, man får kjøpt til ny consult også? Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 åhh herregud notin Kjipt at andre kan finne glede i noe du ikke ser pointet i?? Det skal ikke være så greit vet du! :driving Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Men, blir ikke den display saker laget i Australia? Meente å huske det, uten å skrive under på det..Men får man ikke kjøpt consult-kabel som går til laptop da? Altså, man får kjøpt til ny consult også? Mener jeg var borti på g20.net at den kommer fra australia... Men han sender jo til USA, burde få ham til å sende til Norge og da.... Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 La nå folk få bruke penger på hva de vil. Du svarer jo oppgitt samme hva faen det er folk snakker om her. Greit, du kan la være å gjøre noenting, og ingen klager på det.Jeg er enig med stort sett alle andre her at det der er fett. Er liksom noe spesielt med tall som forandrer seg, brytere, displayer og alt sånt..jeg føler meg som en liten guttunge igjen når jeg ser sånt :D Men, blir ikke den display saker laget i Australia? Meente å huske det, uten å skrive under på det..Men får man ikke kjøpt consult-kabel som går til laptop da? Altså, man får kjøpt til ny consult også? åhhhh rart at man skriver noe oppgitt når du har en finger med i sammtalene.. du må være stokke dum du !!!!! Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Kjipt at andre kan finne glede i noe du ikke ser pointet i?? Det skal ikke være så greit vet du! :driving litt dyre gleder du har mener nu æ sombrero Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 åhhhh rart at man skriver noe oppgitt når du har en finger med i sammtalene..du må være stokke dum du !!!!! Ja, det var jo det mest slående argumentet jeg har vært borti på lenge... Men ærlig talt, jeg har ikke noe interesse av å dra dette ut i en krig på et forum. Jeg vil bare at vi kan ha et ålreit miljø her inne, og at folk kan prate sammen på en ordentlig måte. Det som trengs da er at du lærer deg å respektere andres meninger, ellers får vi hele tiden den sure tona. Og det suger, det vet du, jeg og alle andre her.. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 åhhhh rart at man skriver noe oppgitt når du har en finger med i sammtalene..du må være stokke dum du !!!!! Trist... veldig trist... trodde liksom at vi skulle støtte hverandre her på forumet, og ikke komme med usaklige og barnslige utbrudd når man ikke er enig med alle andre... veldig trist ja... litt dyre gleder du har mener nu æ sombrero Det er vel egentlig opp til hver enkelt å avgjøre hva som blir for dyrt... Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg