Gå til innhold

NissDataScan

p10

Anbefalte innlegg

Helvettes. Ei med samme interesse må man jo hvertfall unngå! Ser på deg med de jævla søte øynene, og bare "kan ikke du kjøpe noen fine felger til meg da?" osv..det hadde sugd. Man må finne seg ei som ikke interesserer seg for bil..men er veldig tolerant for andre interesser. Ho må jo ha interesser ho og, men kanskje noe billig? Kanskje finne ei som samler på sokker eller noe..sokker ja. Samler-sokker kan vel uansett ikke være så dyre?

Jeg er så heldig(?) at jeg ikke har dame for tiden. Er sånn bløt mann og håpløs romantiker til tider (er det ikke det man kaller det når man bare er håpløs?)..Liker å gi damene presanger og sette litt stas på dem da. Ikke tøfle hjemme hele tiden liksom, men om man finner eg noe som betyr noe, så liker jeg å vise det. Akkurat som med bilen :D

Du som henger på Esso på Grålum burde få napp. Der jeg fant kvinnfolket mitt. Sittende på en krakk...

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

e nokk ikke trønder din sau sombrero

du e nokk ikke den skarpeste kniven i skuffen du heller

men du jobber på rema 1000 på langhus du...

å dær er vel dere vant med klovner :P

Men for å spore av enda mere. Er du fra Vadsø du også?

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..dette er vel tidenes off-topic tråd i Primera-forumet :D

Må jo være lov det og.

Fox: Haha, ja, Esso er stedet å sjekke chicks på vettu. Det beste måtte jo være å finne seg ei bak kassa! Få rabatt på pølsemenyer og kaffe. Hahaha.

Det er jo faktisk et par-tre søte damer som jobber der og...

Jau jau. Det blir nok bra ;)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å spore av enda mere. Er du fra Vadsø du også?

du har jo ikke det smarteste innleggen sjøl da ...

e nokk fra det kaldee nord ja... :) samme byen som di to dyngene som jobba på rema.... notin

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil påstå at 98% av innleggene mine er fornuftige i hvertfall. Teite kommentarer resulterer i teite svar. Og det jeg tenker på er at alle nord for Lillehammer som trøndere :) (Vet at de ikke er det, men det er det første som slår meg med ordet Æ) Så jeg plasserte deg "rett sted" Og kom til å tenke på at du kanskje var fra Vadsø siden jeg mente at en av Vadsø bertene kjørte en GT med lakkert front emblem en dag på jobben...

Er de dynger? ;) Snakket nesten bare med Sveta på jobben av de to. Ho andre klarte å prestere å si at jeg så så sur ut til en annen... :rolleyes: Jeg som er så snill og blid som dagen er lang. Ergo holdt jeg meg unna siden jeg alt var "forhåndsdømt" Men pen bil har du. Klarer du å komme med fornuftige innlegg også så kanskje vi klarer å komme litt bedre overens.

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..dette er vel tidenes off-topic tråd i Primera-forumet :D

Må jo være lov det og.

Fox: Haha, ja, Esso er stedet å sjekke chicks på vettu. Det beste måtte jo være å finne seg ei bak kassa! Få rabatt på pølsemenyer og kaffe. Hahaha.

Det er jo faktisk et par-tre søte damer som jobber der og...

Jau jau. Det blir nok bra ;)

haha,,eg har dame som står bak esso disken,,gratis pølse å kaffi på meg,,,i ny og ne free slush! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil påstå at 98% av innleggene mine er fornuftige i hvertfall. Teite kommentarer resulterer i teite svar. Og det jeg tenker på er at alle nord for Lillehammer som trøndere :) (Vet at de ikke er det, men det er det første som slår meg med ordet Æ) Så jeg plasserte deg "rett sted" Og kom til å tenke på at du kanskje var fra Vadsø siden jeg mente at en av Vadsø bertene kjørte en GT med lakkert front emblem en dag på jobben...

Er de dynger? ;) Snakket nesten bare med Sveta på jobben av de to. Ho andre klarte å prestere å si at jeg så så sur ut til en annen... :rolleyes: Jeg som er så snill og blid som dagen er lang. Ergo holdt jeg meg unna siden jeg alt var "forhåndsdømt" Men pen bil har du. Klarer du å komme med fornuftige innlegg også så kanskje vi klarer å komme litt bedre overens.

det va nokk min bil "dem" hadde (alle jenter er dynger) men hadde ikke Anita vært eksen min hadde ho aldri fått låne den...kan være både seriøs å useriøs, men av å til "tipper" det over :P mener at når det er så mange planer hær så må jo noen klare å få noe ut av noe...

å ikke bare produsere planer hele tia . skjønner ?

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider