Gå til innhold

Rå Vectra !!

Ranger emnet

ROLF

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På dette punktet burde det være åpenbart at jeg misliker Opel, og har ingen betenkeligheter med å vise dette til hele Norges befolkning. Av alle bilene Opel noen sinne har satt sammen er det ikke én av dem jeg ville kjøpt og kjørt selv, og dette inkluderer alt fra Vectra GTS til Lotus Omega (som ikke er 1% Opel engang). Honda ER faktisk mye bedre; ordene til Tommy_erwin syntes jeg var meget passende. Men det jeg synes er virkelig patetisk er at man trekker inn min egen super-fattigmanns-student-økonomi-el-grande-spareedition råttstokk av en gammel Accord; her har man allerede gått helt fri for argumenter og går videre til neste skritt - personlige angrep (hvis man kan gå så langt som å kalle det for dette). Tror dere virkelig jeg hadde rattet et skrap av en gammel Accord hvis jeg hadde hatt råd til noe annet? Men nok om den saken; jeg for én ville iallefall dytte en Honda fremfor å "kjøre" en Opel. Opel er i mine øyne kun gode for én eneste ting; å frakte barnefamilier til og fra barnehagen, butikken og ungenes fotballtrening. Honda, på den annen side har riktignok sine familiebiler også, men de fleste andre av dem er formet av årevis med Racing. Integra Type-R, Civic Type-R, Civic SiR, Accord SiR-T/Euro-R, Prelude Type-S, NSX Type-R og S2000 Spec-V, any one? Det beste Opel kan prestere er å trøkke en halvdårlig GM-kvern inn i sine fæle karrosserier. Istedenfor dårlige biler kunne de heller vært gode kumlokk og spikrer. For Honda er jo jævlig mye bedre? Hah! Selvfølgelig!

Da var jeg vel stort sett ferdig med mitt barnslige angrep på særingene i Opel-leiren. Så er det bare å lene seg tilbake i stolen og vente på banninga og personangrepene som utvilsomt blir å komme; da dette er Opelfansen sin aller fineste forté.

visst du ikkje like opel? så lure eg på koffor du gjekk innpå for å se på ein "rå" vectra? :rolleyes:

har ingenting imot honda eg..... men eg like mye bedre opel sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visst du ikkje like opel? så lure eg på koffor du gjekk innpå for å se på ein "rå" vectra? :rolleyes:

Fordi jeg hadde håpet å se en radikalt ombygd bil, som kanskje i beste fall ikke hadde sett direkte ekkel ut. Jeg var nyskjerrig, kort og godt, men bildet illustrerte helt perfekt min holdning til Opel, og jeg fant det å være på sin plass å kommetere dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg hadde håpet å se en radikalt ombygd bil, som kanskje i beste fall ikke hadde sett direkte ekkel ut. Jeg var nyskjerrig, kort og godt, men bildet illustrerte helt perfekt min holdning til Opel, og jeg fant det å være på sin plass å kommetere dette.

du kan vel inrømme at det er ein liten "skap" opel fan i deg?

hehehe thumpsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bare ler og rister på hodet av så lite innsiktsrike mennesker jeg. God bedring =))

æ også men denne karn har d tilta helt for!!! men for all del skal han nu bare kos sæ m deb hondaen sin :fingers:

- celica st 185

- kadett e gls 2,0 16v (sedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så voksne vi er: "Honda er myyeee bedre enn Opel, fordi de har Type-R og Type-S og VTEC og gud vet ikke hva" Spiller det no rolle? Majoriteten her driter i om du syns Honda er så jævla overlegent alt annet.

Er forsåvidt enig i at den neddrita Vectran ikke er det hotteste i verden, men å slenge dritt er jævlig unødvendig, jeg går ikke inn i tråden din "EG Civic er hot" og skriver masse dritt bare fordi jeg ikke er spes. fan av Honda?

Sitater som "Du kjører røten Accord, så da kan du ikke snakke dritt om Opel" er ikke helt voksne de heller.

Ja, kall meg gjerne opelfan og whatnot, og krydre gjerne med litt japanske gloser:)

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig skrevet av Øyvind Ryeng

På dette punktet burde det være åpenbart at jeg misliker Opel, og har ingen betenkeligheter med å vise dette til hele Norges befolkning. Av alle bilene Opel noen sinne har satt sammen er det ikke én av dem jeg ville kjøpt og kjørt selv, og dette inkluderer alt fra Vectra GTS til Lotus Omega (som ikke er 1% Opel engang). Honda ER faktisk mye bedre; ordene til Tommy_erwin syntes jeg var meget passende. Men det jeg synes er virkelig patetisk er at man trekker inn min egen super-fattigmanns-student-økonomi-el-grande-spareedition råttstokk av en gammel Accord; her har man allerede gått helt fri for argumenter og går videre til neste skritt - personlige angrep (hvis man kan gå så langt som å kalle det for dette). Tror dere virkelig jeg hadde rattet et skrap av en gammel Accord hvis jeg hadde hatt råd til noe annet? Men nok om den saken; jeg for én ville iallefall dytte en Honda fremfor å "kjøre" en Opel. Opel er i mine øyne kun gode for én eneste ting; å frakte barnefamilier til og fra barnehagen, butikken og ungenes fotballtrening. Honda, på den annen side har riktignok sine familiebiler også, men de fleste andre av dem er formet av årevis med Racing. Integra Type-R, Civic Type-R, Civic SiR, Accord SiR-T/Euro-R, Prelude Type-S, NSX Type-R og S2000 Spec-V, any one? Det beste Opel kan prestere er å trøkke en halvdårlig GM-kvern inn i sine fæle karrosserier. Istedenfor dårlige biler kunne de heller vært gode kumlokk og spikrer. For Honda er jo jævlig mye bedre? Hah! Selvfølgelig!

Da var jeg vel stort sett ferdig med mitt barnslige angrep på særingene i Opel-leiren. Så er det bare å lene seg tilbake i stolen og vente på banninga og personangrepene som utvilsomt blir å komme; da dette er Opelfansen sin aller fineste forté.

Hvorfor sitter du på opelforumet og klager over opel? Det er vel som å sitte i fylle-arresten og drikke øl? (Rettelse på det der med at lotus omega ikke er 1% opel.. les her --> http://www.algonet.se/~steeng/background.htm)

Mvh FastOmega

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Hva er vitsen med og ta denne diskusjonen egentlig? Man blir aldri enig uansett, enkelte foretrekker japansk, noen tysk og noen amerikansk osv. Er dere gamle? Virker som om flerparten her er under 18 år og drømmer om fast and the furius bilene...

Og det ØYVIND RYENG skriver må desidert være noe av det mest tullete jeg har lest, hvor i all verden er det du tar informasjonene din fra? Og si at lotus omega ikke er 1% Opel engang... Du trenger virkelig og lese litt om bil før du kommer med slike uttalelser. Du sier Opel er en familie bil som brukes til og kjøre unger fra og til skole... Jaaaaa, også? Like mange kjører Honda til det samme, også Bmw/Ford/Peugot/osv osv. At du sier du er student for meg virkelig til og lure på karakterene dine, kan ikke være så alt for høye når du kritiserer andre for og komme med personlig angrep og uskaligheter, så gjør du akkurat det samme selv? Du sier i tillegg at Honda sine familie biler er utformet etter årevis med racing... Ja, men her bommer du også til de grader! For det er nemlig opel også! For og komme med ett par eksempler: Vectra=WTCC/BTCC/DTM Omega=DTM, Corsa=Corsa cup, Astra/kadett= GSI cup. Du virker som en typisk bedreviter uten og sitte inne med noe som helst form for informasjon. Du bør holde deg til bøkene og skolen, for ang. bil har du virkelig ingenting nyttig og komme med. Man kan kun si en ting om deg, I D I O T! Hver sin smak innen bil, sånn er det. Og sånn bør det være. Så hvorfor sitte her og kaste bort tiden din på skrive idiotiske meningsløse innlegg når kan bruke tiden på studiene? Det virker som du trenger det til de grader!

Du prøver og skrive seriøst og la det virke som om du vet hva du snakker om, men du har ingen fjerneste anelse. Noe som viser seg om og om igjen i innleggene dine. Det er skikkelig irriterende og sitte og lese noe en person som tror han vet mere enn alle andre har skrevet, det virker nemlig slik som du mener alle som kjører opel er idioter. Hva i all verden er begrunnelsen for at du heller vil dytte en honda en og kjøre en opel. Har du noen gang tatt som mye som ett oljeskift? Har du noen gang eid en opel?? Har du noen gang eid noe annet enn honda'n din?? Og har du noen gang skrudd på begge merkene????

Hvis du er så sikker på at Opel kun duger til familiebil, så kan vi jo eventuelt teste Honda'n din mot en av mine Opler på rulle eller lukket bane om du er interisert så får vi se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår