Gå til innhold

Rå Vectra !!

Ranger emnet

ROLF

Anbefalte innlegg

Hva er vitsen med og ta denne diskusjonen egentlig? Man blir aldri enig uansett, enkelte foretrekker japansk, noen tysk og noen amerikansk osv. Er dere gamle? Virker som om flerparten her er under 18 år og drømmer om fast and the furius bilene...

Og det ØYVIND RYENG skriver må desidert være noe av det mest tullete jeg har lest, hvor i all verden er det du tar informasjonene din fra? Og si at lotus omega ikke er 1% Opel engang... Du trenger virkelig og lese litt om bil før du kommer med slike uttalelser. Du sier Opel er en familie bil som brukes til og kjøre unger fra og til skole... Jaaaaa, også? Like mange kjører Honda til det samme, også Bmw/Ford/Peugot/osv osv. At du sier du er student for meg virkelig til og lure på karakterene dine, kan ikke være så alt for høye når du kritiserer andre for og komme med personlig angrep og uskaligheter, så gjør du akkurat det samme selv? Du sier i tillegg at Honda sine familie biler er utformet etter årevis med racing... Ja, men her bommer du også til de grader! For det er nemlig opel også! For og komme med ett par eksempler: Vectra=WTCC/BTCC/DTM Omega=DTM, Corsa=Corsa cup, Astra/kadett= GSI cup. Du virker som en typisk bedreviter uten og sitte inne med noe som helst form for informasjon. Du bør holde deg til bøkene og skolen, for ang. bil har du virkelig ingenting nyttig og komme med. Man kan kun si en ting om deg, I D I O T! Hver sin smak innen bil, sånn er det. Og sånn bør det være. Så hvorfor sitte her og kaste bort tiden din på skrive idiotiske meningsløse innlegg når kan bruke tiden på studiene? Det virker som du trenger det til de grader!

Du prøver og skrive seriøst og la det virke som om du vet hva du snakker om, men du har ingen fjerneste anelse. Noe som viser seg om og om igjen i innleggene dine. Det er skikkelig irriterende og sitte og lese noe en person som tror han vet mere enn alle andre har skrevet, det virker nemlig slik som du mener alle som kjører opel er idioter. Hva i all verden er begrunnelsen for at du heller vil dytte en honda en og kjøre en opel. Har du noen gang tatt som mye som ett oljeskift? Har du noen gang eid en opel?? Har du noen gang eid noe annet enn honda'n din?? Og har du noen gang skrudd på begge merkene????

Hvis du er så sikker på at Opel kun duger til familiebil, så kan vi jo eventuelt teste Honda'n din mot en av mine Opler på rulle eller lukket bane om du er interisert så får vi se?

Helt enig med deg der OPELTURB0!! :thumb Gå å hold deg til Honda Forumet heller ØYVIND RYENG hvis du er bare ute etter å klage! Patetisk!!!

Ride it like you stole it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tommy Rustad, folkekjær racinghelt fra Autofil har kjørt "min" bil i STCC i tre år så min bil har racing-cred nok til å gjøre de fleste fornøyd.

rustadopel04.jpg

20030502-fischer-02.jpg

Nå har det seg slik at jeg kjører på ACR maks en gang i året, resten av tiden tilbringer bilen til og fra jobb på normale veier som alle andre. Til det trenger jeg ikke en DTM slede men en normal bruksbil, så racing-historie bryr meg igrunn midt på ryggen.

Tåpelig å diskutere slikt uansett, og tråder med "[sett inn bilmerke her] suger!!" synes jeg godt vi kan klare oss foruten. La folk like det de vil like. Synes både Honda og Opel er respektable merker også kan vi vel avslutte der.

Og ang tråden: Den Vectraen trenger nok en relakkering...

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy Rustad, folkekjær racinghelt fra Autofil har kjørt "min" bil i STCC i tre år så min bil har racing-cred nok til å gjøre de fleste fornøyd.

rustadopel04.jpg

20030502-fischer-02.jpg

Nå har det seg slik at jeg kjører på ACR maks en gang i året, resten av tiden tilbringer bilen til og fra jobb på normale veier som alle andre. Til det trenger jeg ikke en DTM slede men en normal bruksbil, så racing-historie bryr meg igrunn midt på ryggen.

Tåpelig å diskutere slikt uansett, og tråder med "[sett inn bilmerke her] suger!!" synes jeg godt vi kan klare oss foruten. La folk like det de vil like. Synes både Honda og Opel er respektable merker også kan vi vel avslutte der.

Og ang tråden: Den Vectraen trenger nok en relakkering...

Det med DTM osv var kun en henvisning til det Øyvind Ryeng sa om at honda sine familie biler hadde utgangspunkt i racing, noe hvilket også opel har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TVR har vel en liten rolle i en britisk cup om jeg ikke husker helt feil no, men uansett så stemmer det at de fleste bilmerkene har en rolle innen motorsport og at de bruker informasjon, ideer o.l fra disse for og forbedre bilene sine ja. Så at honda gjør det samme gjør ikke at de utmerker seg noe på det. Men dette som resten av innlegget til Øyvind var bare tull og fjøsprat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alle kjører med lexus lykter? for de fleste har fwd?

Ikke alle opel er fwd, men mesteparten. Akkurat samme som hos honda er fleste parten fwd, men ikke alle.

Når det kommer til Lexuslykter er vel det noe av det mest usakelige jeg har sett... Når det ikke kommer orginalt kan ikke opel ta skylden for det. Blir like dumt som om jeg sier honda er dårlig pga at en del av honda eierene kjøper seg alu-spoiler til bilen sin. Er vel ikke honda sin skyld det, ikke mere enn opel er skyld i lexus-lyktene eieren monterer. Tulling!!!

Så lenge ingen kommer med noen saklige meninger om hvorfor honda skulle være bedre enn opel burde vel den saken legges død. Mange av de som skriver her har jo fremdels sin første bil og har null erfaring fra og skru på forskjellige bilmerker. Så derfor bør de heller ikke uttrykke at deres merke er det beste. Blir idiotisk at folk i 18-22års alderen kommer og sier at opel er noe dårligere enn andre merker når de har null erfaring fra andre bilmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle merker har et dårlig rykte av ett elle annet slag :p

Honda, ricers, idioter som tror de har sportsbil ved å sette på størst mulig vinge.

Opel, bønder som fiser rundt i gamle Manta'er med vidunderbaum og country musikk.

begge veldig overderven, og veldig usaklig, men slik er det denne krangelen hørest ut :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår