Gå til innhold

Anbefalt bilverksted i Stavanger?

Ranger emnet

X-Faktor

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg solgte nettopp sin 93 Honda CRX Del Sol til en jente i Stavanger. Nå har girkassen tatt kvelden på bilen, og nye eieren er veldig ivrig på å få fikset bilen ASAP!

Min kamerat har gått med på å betale girkassebytte, men hverken han, jeg eller nye eieren har noe peiling på et bra bilverksted i Stavanger. Jeg og min kamerat bor i Trondheim.

Er det noen her som kan anbefale et bra bilverksted i Stavanger området?

Vi har fått prisoverslag på rundt 10.000kr for å bytte girkassa, det inkluderer IKKE kjøp av ny girkasse! Jeg synes dette høres veldig dyrt ut! Har noen en kommentar til det?

Håper dere kan hjelpe oss her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg solgte nettopp sin 93 Honda CRX Del Sol til en jente i Stavanger. Nå har girkassen tatt kvelden på bilen, og nye eieren er veldig ivrig på å få fikset bilen ASAP!

Min kamerat har gått med på å betale girkassebytte, men hverken han, jeg eller nye eieren har noe peiling på et bra bilverksted i Stavanger. Jeg og min kamerat bor i Trondheim.

Er det noen her som kan anbefale et bra bilverksted i Stavanger området?

Vi har fått prisoverslag på rundt 10.000kr for å bytte girkassa, det inkluderer IKKE kjøp av ny girkasse! Jeg synes dette høres veldig dyrt ut! Har noen en kommentar til det?

Håper dere kan hjelpe oss her!

girkassebytte er dyrt! mye arbeid.. men 10 000 i arbeidsbetaling vil si at om det er et veldig dyrt verksted som tar kanskje 900 kr/t betyr det at de regner 11 timers arbeid.. høres kanskje litt drygt ut.. de er ofte redde for å gi en for lav prisantydning på verkstedene så de har nok tatt litt godt i på den der prisen.. anbefale verksteder er ikke enkelt det da.. hør med et verksted som forhandler og fikser honda.. de har ofte gjort jobben før og vil da utføre arbeidet mye raskere...

mvh Peri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for nyttig informasjon! Vi ringte litt rundt i dag, og prisen kom ned på rundt 8500kr for jobben. Det var hos Snap Drive.

Off Topic:

Ja, bilen er blå. Men det stod ikke GOT RICE på den når kompisen min eide den.

Kanskje ny eier har satt det på?

snap drive ja :P hehe kjenner en kar som jobba der jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider