hyundai Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hei, Hvilke forsikringsselskaper har dere erfaring med er billige. Har If idag men vurderer å bytte for å få litt lavere forsikringsutgifter. Har funnet Fair.as, de virker ganske rimelige.. Kom med erfaringer på de ulike selskapene. Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Det er jo litt greit å ha ett kjent selskap som har råd til å gi deg ny bil til stakkaren du krasjer i (ikke det at alle kjente selskaper er like flinke til det!). Det var sykt stor forskjell på If og Gjensidige på bilen min iallefall, har Gjensidige på min nå :) Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Tror nok at forskjellige forsikringsselskaper er billige på forskjellige biler.. Tror også at du vil få det beste svaret om du tar en ringe-runde.. ;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hei,Hvilke forsikringsselskaper har dere erfaring med er billige. Har If idag men vurderer å bytte for å få litt lavere forsikringsutgifter. Har funnet Fair.as, de virker ganske rimelige.. Kom med erfaringer på de ulike selskapene. Godt fornøyd med Terra. Prisen vil uansett variere mye, så ta en ringerunde! Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Jeg har hørt at Terra ofte er billige og at IF er svinedyre for ungdom, har IF selv.. Fikk et kjempetilbud i sammenheng med at jeg kjøpte bil i en foretning som hadde en avtale med IF.. Men forsikringsselskapene er verdensmestere i å forskjellsbehandle folk.. hehe :) Så en ringerunde med personnummeret ditt for hånden vil fortelle deg hvilke priser nettopp du får.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Spørs hvilken bil du har også. Var kun Gjensidige som ville forsikre min. Alle de andre hadde merket den rød, og jeg måtte være over 30!! år for å registrere den. Piss meg i øret! Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 jeg er godt fornøyd med postbanken, liker dem bedre en gjensidige som jeg hadde før. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg