Hot Rod Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hotrod: Hvilken hugger kjøpte du motor fra? Jeg ser at Burlington i Massachusets har bra utvalg og aksepterer paypal. Jeg og broren min vurderer å få tak i en ny motor med kasse til hans 78' Grand Prix. En 90' Chevy 350 innsprøytning og firetrinnskasse må jo være bra. Noen som vet hvor mye hk man kan godkjenne disse bilene med? Jeg har bestilt fra en hugger som kaller seg Robertsons Auto Salvage. Link: http://www.robertsonautosalvage.com/ Siden delene mine ikke er ankommet Norge ennå, kan jeg ikke gå god for de. Men de virket seriøse, betaling gikk greit, og de oppgav tracking #. Jeg tror kanskje de riktig store huggerne er mer å stole på enn en liten hugger, rent generelt? De store, med lagerbeholdning på data, andre folk som pakker delene enn de som tar imot din bestilling osv, vil uten tvil se på det som ekstra jobb å lure deg ved å sende en annen motor enn den du blir fakturert for. De ekspederer 100-vis av kunder pr dag og gidder ikke å dille med slikt lureri for å dra inn noen sure ekstra dollar. På den annen side går ordren gjennom flere hender på et slikt sted, og muligheten for at en sløving gjør noe feil er kanskje større? Eksempel på det jeg oppfatter som en useriøs feil "attitude" er hos Dutcher's inc, link: http://www.dutchersinc.com/ Jeg ringte de og bad om pris på en 350 V8 med lavest mulig km.stand. De avslo å oppgi km.stand, for siden alle motorene var testet, var de like gode uansett. Det holder ikke. Til slike typer sier jeg bare "Tusen takk for samtalen og ha en fortsatt god dag." Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70' Chevelle Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Jeg har sendt en del mailer til diverse nå, men ennå ikke fått svar. Det lønner seg vel kanskje å ringe uansett. Når regner du med å få motoren din da? Blir jo moro det sikkert :) Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Det lønner seg helt klart å ringe, ja. De vil ofte oppfatte henvendelsen din som usikker/lite å bruke tid på sålenge du ikke ringer i tillegg. Tenk med deg selv: Du driver butikk hovedsalelig not norkse kunder og får en e-post fra utlandet på gebrokkent norsk som vil handle med deg. De færreste bruker mye tid på denslags. I tillegg får amerkanske butikker noen ganger melding om ugyldig VISA kort nummer, selv om alt er ok. Det er visstnok en datafeil hos VISA som kan forekomme når de prøver å belaste et kort som er eid av en person utenfor USA. VISA i USA har på generelt grunnlag anbefalt butikkene å avvise slike kort for sikkerhets skyld. Dette oppstod hos butikken jeg kjøpte innsuget og HEI fordeleren fra, men siden jeg ringte og godsnakket litt med de, besluttet de å fullføre handelen tiltross for feilmeldingen. "Godsnakkingen" bestod i at jeg bad de evt. ta kontakt med de andre butikkene i USA jeg hadde handlet med de siste dagene for å få bekreftet min identitet og at de hadde kunnet belaste samme kortet helt greit. Det var visst nok. Grunnene til at butikkene vegrer seg for er at VISA har rett til trekke tilbake pengene fra butikken dersom butikken ikke har fulgt kontrollrutinene og har belastet et falskt kort. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg