ZtilongZ Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Vet ikke om dette er riktig sted, MEN jeg lurte på en liten ting... Kjørte innover mot Drammen nå, og langs veien på visse steder satt det folk med orange vester på seg... Skreiv ned ting når biler kom og sånt... Sikkert fra vegvesenet, men vet noen hva de holder på med nå for tiden? Ble så nysgjerrig at jeg tenkte å stoppe å spørre, men kanskje noen av dere vet? Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Det er den årlige biltelle konkurransen. En teller røde, en teller gule osv.. den som har flest biler etter en dag får ei flaske vin å et flakslodd. Det er min teori hvertfall.. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Det er den årlige biltelle konkurransen. En teller røde, en teller gule osv.. den som har flest biler etter en dag får ei flaske vin å et flakslodd.Det er min teori hvertfall.. Ahh, skjønner :rolleyes: :P:P Nei altså, nysgjerrigheten tok overhånd så jeg og en kamerat dro ned og spurte... Det var ikke gøyere enn at de skrev ned nummeret på alle bilene som kjørte forbi, og så samla de sammen data etterpå og fant ut hvor bilene kjørte :P I forbindelse med nye veier. Ikke for morroskyld... Jo, litt derfor også :titties: Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilecat Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Faen, var det det de dreiv med! Trudde kanskje det var de gutta som ikke orka reise seg etter at de sperret veien pga sprengningene i dag jeg.. Har de skrevet opp skiltnummeret mitt da? Hvilken vei jeg kjörer.. Förste gang ever jeg har kjört den veien til jobb, og DA SKAL DE SKRIVE!! doh Siter "Han bak meg betaler..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 hærregud de må ha lite å gjøre...eller ikke? Å skrive ned bilnr. er slik som jeg gjorde når jeg var 6... :rolleyes: Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hvilken vei jeg kjörer.. Förste gang ever jeg har kjört den veien til jobb, og DA SKAL DE SKRIVE!! doh Klart de må det når vi fra Røyken/Spikkestad kommer! :rolleyes: Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Teite teorier, alle skjønner vel at det er jeg som har rett her... sombrero Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg