Gå til innhold

Carbon twill 2 x 2 for 250kr meteren

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg får kjøpt denne typen carbon for 250kr meteren ink mva. Problemet er at jeg må kjøpe 100m for å få denne prisen og så mye har jeg ikke råd til å kjøpe med en gang.

Noen som vil gå sammen med meg å kjøpe noen meter?

Hvis dere lurer på noe så bare spør. Hvis dere vil være med skriv på hvor mange meter du ville kjøpt.

Jeg kommer til å lage en 'How to' om hvordan man gjør dette om det hjelper dere bli interessert.

Marius..

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er dette vanlig karbonfiber? Altså, til å støpe med?

Bare å kline på epoxy så er det fint og flott?

Har noen tanker med karbonfiber, men er ikke helt sikker.

'Omtrent' :D

Jeg kunne kjøpe 20meter og men da blei det 60kr dyrere pr meter.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt inn nå men ikke så mye jeg håpet på. Siden de blei litt mindre blir prisen 50,- dyrere pr m en det jeg forutsa.

Dette er faktisk en av de siste 2 x 2 twill rullene i denne typen igjen i Norge. Airbus bruker for tiden opp all carbon i hele verden og det er nå en skikkelig tørketid. Dette gjelder de neste åra! angry angry

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spørsmål for mange, men 2*2 karbon? Er 2*2 målene på noe? Er det stoffrull du kjøper som man slenger epoxy på for å støpe/gjøre det stivt?

Det hørtes veldig artig ut i så fall. Kunne kanskje kledd en basskkasse med det? ;)

Det er at når de vever sammen stoffet vever de sammen 2 tråder over og 2 tråder under. Du kan kle basskasse med det og så slenge på epoxy :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider