Gå til innhold

Kjøp av E30

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

sorry for litt off topic: men hvor mange HK tåler 325i orginal delene(gir kasse,clutch osv) i motoren?mye HK skal en 325i ha med chip, nye grenrør og simons effektanleg? en kammerat av meg sier det er 220hk, men jeg tviler litt på at det er såpass, hvordan merke chipen og grenrøra er, er jeg ikke sikker på.. men kan dere si sånn ca?

takk :)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 22 år og betaler 9500 for en M3 på mitt eget navn hos Gjensidige. Aldri hatt bil på meg før denne. Så det går å forsikre det meste bare du vil det nok.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325 spinner IKKE i 3.gir bare for å ha det klart! ikke på tørr asfalt! har hatt to stk. av de som var litt trim på å ingen av dem greide det! sombrero

men fy faen artige biler....men...cossie= mer gøy

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry for litt off topic: men hvor mange HK tåler 325i orginal delene(gir kasse,clutch osv) i motoren?mye HK skal en 325i ha med chip, nye grenrør og simons effektanleg? en kammerat av meg sier det er 220hk, men jeg tviler litt på at det er såpass, hvordan merke chipen og grenrøra er, er jeg ikke sikker på.. men kan dere si sånn ca?

takk :)

Du får neppe ikke i nærheten av 220 hk med grenrør +chip osv. Chip + grenrør/effektanlegg vil nok neppe gi mer enn ca 10% effektøkning max dvs at du nærmer deg 190 hk. Du får mye mer lyd så den høres kanskje ut som 220+ hk. Det koster mer enn det gir effekt.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9500,- i forsikring på BMW M3?

Da må vel en 325i komme lavere enn det... prøvde å sjekke på Gjensidige.no, men 325i stod ikke i lista. Kun 325TD og masse rart.

Men jeg får se. Ser de ligger ganske høyt i pris... og det skal bare være en bil jeg kan farte rundt i i et halvt års tid. Men det er jo greit å kunne leke seg litt.

Hvordan er det med de "mindre" modellene da? Går de greit?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke en far eller mor som du kan sette forsikringen på ? :)

Selv betaler jeg 6600kr i året for delkasko, da står den på faren min.

Tør ikke tenke på hva det ville kostet dersom den skulle stått på meg.

- VW Golf GTI Rabbit 1983

x Fiat Uno Turbo 1986

x BMW e30 325 1986

x Ford Fiesta XR2 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke en far eller mor som du kan sette forsikringen på ? :)

Selv betaler jeg 6600kr i året for delkasko, da står den på faren min.

Tør ikke tenke på hva det ville kostet dersom den skulle stått på meg.

Joda, det har jeg vettu :)

Får høre på prisen da, om det blir aktuelt.

6600 i året er da helt greit...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9500,- i forsikring på BMW M3?

Da må vel en 325i komme lavere enn det... prøvde å sjekke på Gjensidige.no, men 325i stod ikke i lista. Kun 325TD og masse rart.

Men jeg får se. Ser de ligger ganske høyt i pris... og det skal bare være en bil jeg kan farte rundt i i et halvt års tid. Men det er jo greit å kunne leke seg litt.

Hvordan er det med de "mindre" modellene da? Går de greit?

M3 Er faktisk billigere enn 325i å forsikre (mindre ulykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider