Gå til innhold

Kjapp Cosworth sedan

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Larsern, klarer du 100 på andre? Cosse 4wd? Hvis du ser på den første målingen jeg postet så girer han rett før 100km/t - hvis han evt hadde klart 100 på andre så hadde det gått omtrent på den tiden du skisserer.

Ost, jeg målte litt med Børge Olsen i hans S4 "RSR", og da var vi nede på de tidene du har målt - og han har jo gjort "alt" og mere til - hva har du gjort med bilen for å få den til å gå så godt? Har du kjørt 200m med den? (edit: altså jeg ser at det er G-tech tider men den går jo rimelig friskt på den filmen også!)

Robert, jeg er veldig opptatt for tiden men anledningen byr seg nok før eller senere!

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Larsern

100 går fint i andre gir, men jeg har 2wd. Er sikkert forskjell på utveksling 2wd/4wd. 100 på andre gir er ett must hvis en skal få gode tider.:D

Jeg må over i 3dje :( Kan brue andre, men da løper jeg forbi kraftpunktet.... HAdde jeg hatt kvassere kam derimot....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espen

Ost, jeg målte litt med Børge Olsen i hans S4 "RSR", og da var vi nede på de tidene du har målt - og han har jo gjort "alt" og mere til - hva har du gjort med bilen for å få den til å gå så godt? Har du kjørt 200m med den? (edit: altså jeg ser at det er G-tech tider men den går jo rimelig friskt på den filmen også!)

Har egentlig ikke gjort så allverden med motoren. Original topp, kammer og innsug. Noen utenpåbiter er dog byttet!

Bilen er jo betydelig lettere enn S4 Avant og den er nå nedi 1450kg på vekta kjøreklar (mye det også egentlig...)

Men å ha klaff med starten + riv&røsk-giring tjener en mye på. Har prøvd å være litt snillere og målt det, men da stiger tiden fort med et lite halvsekund.

Hadde vært moro å målt bilen med den vidundermåleren din :)

Har ikke fått noe offisiel 201m eller 402m målinger. Men har målt 12,4 på 1/4mila med G-tech. Der er den vel enda mindre å stole på...

Sliter også litt med slurende kløtsj. Den andre Sachs Racing (ikke sinter) som står på nå, men noe er muff...

mvh

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider