Gå til innhold

WhiPlasH: VW Golf G60 - Prosjekt på gang!

Ranger emnet

whiplazh

Anbefalte innlegg

• Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen for et opplegg, det er jo litt slapt med den prisen dere betaler i dag...

Får komme til Stavanger og få bilen skremt opp litt samtidig... :) Lykke til

uansett!

Ja, irriterende at de ikke greier og kjøre et vanlig opplegg lenger.. Uansett får dere en jobb med en lader tenker jeg uansett hvor jeg tar lappen! ;) Gått ca. 80 nå så..

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, irriterende at de ikke greier og kjøre et vanlig opplegg lenger.. Uansett får dere en jobb med en lader tenker jeg uansett hvor jeg tar lappen! ;) Gått ca. 80 nå så..

Hehe, 80 er litt mye, men hvis den er pent kjørt så er det ingen problem. Det vi får inn er gått mellom 20 og 180k. Det hender de som har gått 20k ser værre ut enn de som har gått lengst. Da er det forskjell på pilotene og... :)

Uansett på tide med en overhaling på den km standen for å få opp litt trykk igjen. APEX'ene er neppe i sitt livs form etter 80k sidelengs på Hamar...? lol

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, 80 er litt mye, men hvis den er pent kjørt så er det ingen problem. Det vi får inn er gått mellom 20 og 180k. Det hender de som har gått 20k ser værre ut enn de som har gått lengst. Da er det forskjell på pilotene og... :)

Uansett på tide med en overhaling på den km standen for å få opp litt trykk igjen. APEX'ene er neppe i sitt livs form etter 80k sidelengs på Hamar...? lol

Hehe.. ;p Jeg har ikke kjørt noen av de 80k, og aner heller ikke hvordan forrige eier kjørte. Håper på det beste iallefall! Han er visst en entusiast!

heyyou

Bilen har forresten ikke gått på Hamar enda nei! Men det er dens nye hjem! :pray

Nå - '92 VW Vento VR6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Da har det skjedd endel ja! Lenge siden, altfor lenge siden oppdatering!

Men for og gjøre en lang historie kort, så nevner jeg stikkord:

- Kjørte på 2 rådyr

- Solgt felger

- Bilen lader ikke

- Funnet ut endel småfeil med bilen

- Bilen som garantert var rustfri var jaggu meg langt ifra, så det er bra jeg er biloppretter!

- Småting ++

Nå er alt mulig, åpen for alle forslag, alt ifra felger, stil, speil, interiør, lakk, ALT!

Kommer til og oppdatere fremover. Skal slenge inn noen bilder litt senere!

I sommer:

bilen2.jpg

Nå - '92 VW Vento VR6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jah det hadde vært kult. men syntes vis man skal bygge old shool bør man bygge en Golf 1, eller i det hele tatt mk1.

golf 2 er liksom ikke gammal nok :spider

golf 2 kom orginalt med disse delene. så joda. old school 2'er funker helt fint.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du mangler bare en type r turteller 5 toms med shiftlys!:)jeg selger det er carbon bakgrunn:) selger for 1000:)

helt nytt ikke tatt ut av eske og forsegling ikke brutt:) svar på pm hvis interesse!:)og kan sende bilde av den som jeg har i bc bilen den er helt lik men det blir på mobil:) mhv daniel

opel manta b 75mod

volvo b20 motor!

nilsen racing:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du mangler bare en type r turteller 5 toms med shiftlys!:)jeg selger det er carbon bakgrunn:) selger for 1000:)

helt nytt ikke tatt ut av eske og forsegling ikke brutt:) svar på pm hvis interesse!:)og kan sende bilde av den som jeg har i bc bilen den er helt lik men det blir på mobil:) mhv daniel

Sorry mac, har 2 instrumenter på A stolpen jeg. ;)

Nå - '92 VW Vento VR6

Lenke til kommentar
Del på andre sider