Gå til innhold

WhiPlasH: VW Golf G60 - Prosjekt på gang!

Ranger emnet

whiplazh

Anbefalte innlegg

• Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Idag har jeg henta en monovisker som settes på senere idag.

Også neste uke setter jeg på sota ruter, ikke "selvsoting" men utført av City Bilpleie Hamar. Sotet alt utenom frontruta, så det blir bra. Så har jeg hørt på special price på lakkering, og vurderer fargebytte, men vet liksom ikke helt. Forslag på farge mottas med takk og bilde av farge på bil vil være nødvendig. Hehe.. :): Ellers så har jeg muligens fått tak i rallyefront! :D Så da blir det rallye + xenon.. Wee..

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg henta en monovisker som settes på senere idag.

Også neste uke setter jeg på sota ruter, ikke "selvsoting" men utført av City Bilpleie Hamar. Sotet alt utenom frontruta, så det blir bra. Så har jeg hørt på special price på lakkering, og vurderer fargebytte, men vet liksom ikke helt. Forslag på farge mottas med takk og bilde av farge på bil vil være nødvendig. Hehe.. :): Ellers så har jeg muligens fått tak i rallyefront! :D Så da blir det rallye + xenon.. Wee..

Fett!

Var det deg jeg møtte i går?

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett:D ble sjokka da jeg så at bilen var til salgs:/ Godt å se du er i gang igjen:D stå på

Hehe, takk! Ja, det var ikke langt unna, men kikka på noen inspirasjonsbilder og så potensialet! Så nå skal den bli 100% før jeg evt. selger den!

Nå - '92 VW Vento VR6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, er så lett og fint og kjenne igjen deg.. For spredera dine er annerledes enn alle andre! Mere mot midten, er smooth! :D

Var ikke 100% sikker på om det var deg skjønner du :)

Vi får få bilene våre 100% og ta litt photos :D

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør nok tilpasse skjørta FØR lakkering, så du slipper å skjære og fucke opp lakk-jobben. Bare et lite tips.

Takk for tipset men er jo enkli en selvfølge! Og tipper det passer rimelig bra så lenge det org. ifra møller. ;)

Nå - '92 VW Vento VR6

Lenke til kommentar
Del på andre sider