Gå til innhold

WhiPlasH: VW Golf G60 - Prosjekt på gang!

Ranger emnet

whiplazh

Anbefalte innlegg

• Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neei?! Hvorfor selger du bilen?

Dessverre. Syns ikke den fanger mot hjulbue-løsningen til Golf MK2 er noe pen, også er det noe rust bak og på høyre bakskjerm som jeg ikke har utstyr/garasje til å fikse selv, noe jeg kunne gjort. Også må g-laderen overhales. Så det blir egentlig pengemangel og arbeidsplass mangel som blir problemet.

Bilen selges HBO 30 000,-

Blir lagt ut på autodb fort.

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre. Syns ikke den fanger mot hjulbue-løsningen til Golf MK2 er noe pen, også er det noe rust bak og på høyre bakskjerm som jeg ikke har utstyr/garasje til å fikse selv, noe jeg kunne gjort. Også må g-laderen overhales. Så det blir egentlig pengemangel og arbeidsplass mangel som blir problemet.

Bilen selges HBO 30 000,-

Blir lagt ut på autodb fort.

du og endre meninger om den bilen der. hehe. du må snart innse at du aldri kommer til å tjene på å mekke på bil. rusta bak skal man alltids få hjulpet deg med. og hjulbuer kan byttes og sveises om. du snakka jo på lakkbytte også. har kontakter der og. vi får møtes og ta en prat en dag vettu. bor jo i Hamar igjen så da er det jo ikke lange biten. hehe.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått pris på 15 000,- på lakk, fargebytte, innvendig. Ellers så hvis jobben skulle gjøres opp igjen, og ikke ruste på noen år, så må jeg skifte begge bakskjermer sa de på Hamar Bilskade. De har heller ikke lov til å ta det på kveldstid :/ Derfor tenkte jeg at jeg selger, og kjøper tilbake en bil med bra karosseri og teknisk stand, for lakk får jeg ordnet selv! Har faktisk vurdert en Golf 16v GTi!

Nå - '92 VW Vento VR6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått pris på 15 000,- på lakk, fargebytte, innvendig. Ellers så hvis jobben skulle gjøres opp igjen, og ikke ruste på noen år, så må jeg skifte begge bakskjermer sa de på Hamar Bilskade. De har heller ikke lov til å ta det på kveldstid :/ Derfor tenkte jeg at jeg selger, og kjøper tilbake en bil med bra karosseri og teknisk stand, for lakk får jeg ordnet selv! Har faktisk vurdert en Golf 16v GTi!

finn et skall som ikke har hatt skjermbreddere så har du nok et godt utgangspunkt. skal bytte begge skjermbuene mine bak i vinter selv. men tar det uansett i breddingsformålet. plastbreddere og g60 skjørt ekke meg. så da bredder man i stål og gjør det skikkelig med en gang. hehe. husk at det er mange andre som jobber på kveldstid selv om ikke hamar bilskade gjør det. ;)

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finn et skall som ikke har hatt skjermbreddere så har du nok et godt utgangspunkt. skal bytte begge skjermbuene mine bak i vinter selv. men tar det uansett i breddingsformålet. plastbreddere og g60 skjørt ekke meg. så da bredder man i stål og gjør det skikkelig med en gang. hehe. husk at det er mange andre som jobber på kveldstid selv om ikke hamar bilskade gjør det. ;)

Joa, men det å finne de som jobber kveldstid er ikke alltid like lett da :p

Nå - '92 VW Vento VR6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men det å finne de som jobber kveldstid er ikke alltid like lett da :p

Hva med og skaffe en garasje/verksted og leie ? :p

Få med noen så har vi plass og stå ;) :thumb

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamle lokalene til viking / 1000fix er til leie har jeg sett. er jo bare å ta en tlf og høre hvor mye de skal ha for å leie lokalene der. er snakk om fire porters hall. så burde være god plass for mekking ;)

Sånn seriøst, jeg er med på en sånn ordning! Ris er klart tillatt :happyhappy:

Nå - '92 VW Vento VR6

Lenke til kommentar
Del på andre sider