Gå til innhold

WhiPlasH: VW Golf G60 - Prosjekt på gang!

Ranger emnet

whiplazh

Anbefalte innlegg

riv av fangerne, sett på gamle typen med chrom lister.

orginale speil. lakkert.

felger schmidt th line 8",9",10"x15"

TH-Line-3-tlg-15.jpg

BLODSENK.

helbur og bøttestoler :D

hihi.

Vurderer old school ja.. Men det er liksom litt kjipt også da. Når jeg ikke er så forbanna gla i det!

Har tenkt litt på en sleeper, med CL skjermer og sånt men.. Vil ha noe som ikke så mange andre har, men det er jo en mk2'r da.. "Ingen" som har den..

MOTOR skal det gjøres noe med.. Forslag forslag! :)

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vurderer old school ja.. Men det er liksom litt kjipt også da. Når jeg ikke er så forbanna gla i det!

Har tenkt litt på en sleeper, med CL skjermer og sånt men.. Vil ha noe som ikke så mange andre har, men det er jo en mk2'r da.. "Ingen" som har den..

MOTOR skal det gjøres noe med.. Forslag forslag! :)

kjør stilen du ønsker uansett. men godt å høre at speila og lyktene forsvinner. hjelper mye.

motor = turbokonvertering :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjør stilen du ønsker uansett. men godt å høre at speila og lyktene forsvinner. hjelper mye.

motor = turbokonvertering :D

Turbo blir det, men om jeg skal bytte toppen til en 16v, eller VR6 etc. ;)

Har sett for meg en rallye front og matt svart lakk.

Nå - '92 VW Vento VR6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynte jeg med litt emblemfjerning bak på Golfen jeg. Og bilen som skulle være 100% rustfri ifølge annonsen, var langt ifra! Bakskjermene er skiftet før, det har blitt "rettet" skjevt, så bakplata er 1-3 cm lenger inn på venstre siden enn høyre. Så det er ikke så rart fangeren satt litt merkelig! :(

Men, fikk enda mere lyst til og begynne nå som jeg fant ut diverse ting da.

Planer:

- En type blå lakk.

- Blått/chrom motorrom + detaljer. Men speila skal bort! :p

- Hvitt (?) skinninteriør med blå sømmer.

Hva slags interiør er nesten "bolt-on" til Golf? Tenker på selve dash'n.

Forresten tror jeg g-laderen synger på siste værs. Lekker litt olje.

Nå - '92 VW Vento VR6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynte jeg med litt emblemfjerning bak på Golfen jeg. Og bilen som skulle være 100% rustfri ifølge annonsen, var langt ifra! Bakskjermene er skiftet før, det har blitt "rettet" skjevt, så bakplata er 1-3 cm lenger inn på venstre siden enn høyre. Så det er ikke så rart fangeren satt litt merkelig! :(

Men, fikk enda mere lyst til og begynne nå som jeg fant ut diverse ting da.

Planer:

- En type blå lakk.

- Blått/chrom motorrom + detaljer. Men speila skal bort! :p

- Hvitt (?) skinninteriør med blå sømmer.

Hva slags interiør er nesten "bolt-on" til Golf? Tenker på selve dash'n.

Forresten tror jeg g-laderen synger på siste værs. Lekker litt olje.

strange det med bakplata for den sitter sveisa som egen del. bytta bakplata på den grønne min for en stund tilbake.

interiør som nesten er bolt on = golf3 evt corrado når det gjelder dash må det uansett tilpasses. bmw e30 dash er gansk tøfft i g2. corrado interiør er digg. understellet på de gjør at man kommer mye lavere i sittestillingen + at baksetene er mere type 2 delt. dvs ikke noe god plass til 3 stk. forhøyning i midten av setet.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strange det med bakplata for den sitter sveisa som egen del. bytta bakplata på den grønne min for en stund tilbake.

interiør som nesten er bolt on = golf3 evt corrado når det gjelder dash må det uansett tilpasses. bmw e30 dash er gansk tøfft i g2. corrado interiør er digg. understellet på de gjør at man kommer mye lavere i sittestillingen + at baksetene er mere type 2 delt. dvs ikke noe god plass til 3 stk. forhøyning i midten av setet.

Veit den sitter i egen del, men er jo ikke noe problem så lenge jeg er biloppretter da.

E30 dash? Hm, det hadde kanskje vært noe. Har Corrado noen seter med setevarmer i?

kiddie

Nå - '92 VW Vento VR6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit den sitter i egen del, men er jo ikke noe problem så lenge jeg er biloppretter da.

E30 dash? Hm, det hadde kanskje vært noe. Har Corrado noen seter med setevarmer i?

kiddie

de har i hvertfall heljustberbare elektrisk. så burde la seg gjøre med varme og.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider