m0lidir Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 vel.. såvidt kommet igang med bilen nå.. skal så smått skje litt med den framover.. i starten blir det for det meste små detaljer som gjør at den står litt ut.. har så startet nå med: utside: 40/40 senkning. gule justerbare koni blanke/blå lys foran hvite blink lys innside: gir kule mp3 spiller annlegg ting som kommer da er: kn filter effektannlegg (dtm 2*3,5" eller carbon 4" enkel) nye bak lys. diff sperre ...og mer som jeg ikke kommer på :P P.S vet du om noen som har et helt sett 190e 16v seter til salg eller sportline, ta kontakt !! :D Bilder: :D bilde 1 bilde 2 bilde 3 bilde 4 Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hei å velkommen til forumet :) Fin bil detta ! Hva betalte du for blinklysa dine? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hei å velkommen til forumet :) Fin bil detta ! Hva betalte du for blinklysa dine? min far importerte den i 95.. han tok da å kjøpte med seg de da han henta den.. så det vet jeg desverre ikke, men er lett å finne på dynga.. noen få lapper skal vel gå for de da..(hundrelapper) Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 okey.. men uansett, fin bil :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 takk takk... fin er den og finere skal den bli.. denne bilen skal aldri selges :P skal ha for evig og altid hehe Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 tips ! kjøp doble ovale eksosrør ala AMG, ser cleant og pent ut .. dtm er harry :) Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 tips ! kjøp doble ovale eksosrør ala AMG, ser cleant og pent ut .. dtm er harry :) nja, syns det ser så kjipe ut.. evt. bare ta 2 vanlige runde 2*3,5" ellerno som en annen kompis har.. blir fint nok det også.. skal rote litt rundt i photoshop så kan jeg poste opp bildene så for folket bestemme :P Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,5-16 turbo Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 heia dtm potter..det må du ha! ikke japse stuss på tyskern... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 heia dtm potter..det må du ha! ikke japse stuss på tyskern... hehe.. får hel røde lykter nå som skal på og kanskje en Infinity frontleppe, samt ein stuss.. blir vel 2* dtm ellerno.. men det kommer ettervert. Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,5-16 turbo Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 har en infinity leppe ubrukt som er til salg hvis du er intresert.dtm potter er viktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 har en infinity leppe ubrukt som er til salg hvis du er intresert.dtm potter er viktig! mye skal du evt. ta for den da ? Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,5-16 turbo Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 skal ha 1600 for den.koster 1800-1900 ny... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hvor skal du kjøpe K&N filter fra? Har tenkt til å kjøpe det til min også, men er ikke sikker på hvor jeg skal bestille fra.. Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hvor skal du kjøpe K&N filter fra?Har tenkt til å kjøpe det til min også, men er ikke sikker på hvor jeg skal bestille fra.. har ikke helt bestemt meg jeg heller men egentlig det samme, stikker på dynga å finner en overgang for filteret først så kjøper jeg det å smeller det på.. Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 har ikke helt bestemt meg jeg heller men egentlig det samme, stikker på dynga å finner en overgang for filteret først så kjøper jeg det å smeller det på.. OK! Hvordan er den overgangen? Heter den noe spesiel? :) Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg