Zetec Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Noen av dere her som skal dit å delta? Jeg vurderer det sterkt hvertfall, men det er seriøst langt å kjøre. Og jeg får ikke tak i bil og bilhenger til å få pandaen med meg opp. Absolutt kriseløsning er å putte anlegget i Astraen, men en stv er vel ikke allverdens å stille med. Alternativet er å kjøre opp med pandaen herfra, og kjøre om natta for å unngå for mye trafikk.. Er vel rundt 40 mil en vei herfra. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Zetec skrev: Noen av dere her som skal dit å delta? Jeg vurderer det sterkt hvertfall, men det er seriøst langt å kjøre. Og jeg får ikke tak i bil og bilhenger til å få pandaen med meg opp. Absolutt kriseløsning er å putte anlegget i Astraen, men en stv er vel ikke allverdens å stille med. Alternativet er å kjøre opp med pandaen herfra, og kjøre om natta for å unngå for mye trafikk.. Er vel rundt 40 mil en vei herfra. Nå synes jeg det blir litt vel mye syting her altså... :D Jeg har 52 mil å kjøre! Og det er heller ikke noe unormalt langt for oss her i vest. Uansett, jeg har i hvert fall planer om en tur bortover. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 BeemerZ1 skrev: Nå synes jeg det blir litt vel mye syting her altså... :DJeg har 52 mil å kjøre! Og det er heller ikke noe unormalt langt for oss her i vest. Uansett, jeg har i hvert fall planer om en tur bortover. Og du skal kjøre 52 mil i en Panda? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Zetec skrev: Og du skal kjøre 52 mil i en Panda? Hehe... Nei, ingen planer om det :D Men bilens kjøreegenskaper begynner vel å nærme seg noe sånt :rolleyes: Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Syttepaver! :) Må kjøre rundt regnet 600 km jeg!! :rolleyes: Men skal nå uansett i strikkmotorbilen min som faktisk ble ENDA mer dau etter gode 100 kg med sterei i.. Hmmm, mystisk det der :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 corollapower skrev: Syttepaver! :) Må kjøre rundt regnet 600 km jeg!! :rolleyes: Men skal nå uansett i strikkmotorbilen min som faktisk ble ENDA mer dau etter gode 100 kg med sterei i.. Hmmm, mystisk det der :rolleyes: Det er fortsatt ikke en panda.. Jeg hadde lett kjørt 100 mil i en golf eller lignende bil. MEN vi snakker om en PANDA på i overkant av 600kg, du sitter med hodet i taket, rattet rett over beina, girstanga under kneet.. Og skulle man bli utsatt for en bilulykke er det like greit å bare gravlegge folka i bilen, istedet for en kiste. Prøver desperat å få tak i en varebil med mulighet for å dra litt større henger. Og det er mulig at kollegaen min også skal være med opp, da kan vi trekke bilen på en vanlig henger, men vi sliter nok med å få den ned av hengeren igjen på våler, men vi får se hva vi kan få til.. Noen som vet om noen ramper der oppe? Mulig vi kan godsnakke litt med en bensinstasjon evt om det finnes en redningsbil med lasteplan der.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Zetec skrev: Det er fortsatt ikke en panda.. Jeg hadde lett kjørt 100 mil i en golf eller lignende bil. MEN vi snakker om en PANDA på i overkant av 600kg, du sitter med hodet i taket, rattet rett over beina, girstanga under kneet.. Og skulle man bli utsatt for en bilulykke er det like greit å bare gravlegge folka i bilen, istedet for en kiste. Prøver desperat å få tak i en varebil med mulighet for å dra litt større henger. Og det er mulig at kollegaen min også skal være med opp, da kan vi trekke bilen på en vanlig henger, men vi sliter nok med å få den ned av hengeren igjen på våler, men vi får se hva vi kan få til.. Noen som vet om noen ramper der oppe? Mulig vi kan godsnakke litt med en bensinstasjon evt om det finnes en redningsbil med lasteplan der.. Hvorfor ikke kjøre Pandaen inni en varebil? Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 BeemerZ1 skrev: Hvorfor ikke kjøre Pandaen inni en varebil? Finner ikke en som er stor nok, som vi i tillegg har lov til å kjøre.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 En ti-tjue man må nå klare å løfte skiten ned om den bare er 600kg?? E kke så mye tyngre min heller originalt, ca + 1\4 del av din :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 corollapower skrev: En ti-tjue man må nå klare å løfte skiten ned om den bare er 600kg?? E kke så mye tyngre min heller originalt, ca + 1\4 del av din :) Vi ender nok opp med å gjøre det på samme måten som vi fikk den ned hit på.. Bruker en vanlig boggihenger, så løfter vi bilen oppå med truck, så får vi spørre en bensinstasjon om vi kan låne en løftebukk i 10 minutter. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazte Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Zetec skrev: Vi ender nok opp med å gjøre det på samme måten som vi fikk den ned hit på.. Bruker en vanlig boggihenger, så løfter vi bilen oppå med truck, så får vi spørre en bensinstasjon om vi kan låne en løftebukk i 10 minutter. hva med å kjøre den opp på hengeren på alu profiler? autoværn funker også bra. :) Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Zetec skrev: Noen av dere her som skal dit å delta? Jeg vurderer det sterkt hvertfall, men det er seriøst langt å kjøre. Og jeg får ikke tak i bil og bilhenger til å få pandaen med meg opp. Absolutt kriseløsning er å putte anlegget i Astraen, men en stv er vel ikke allverdens å stille med. Alternativet er å kjøre opp med pandaen herfra, og kjøre om natta for å unngå for mye trafikk.. Er vel rundt 40 mil en vei herfra. hadde tenkt meg dit jeg, men ser ut som det ble med tanken nå. Posten har vist rota bort forsterker'n min som skulle repareres. EDIT: De har fått sporet forsterkeren nå, var havnet hos et firma i Førde. Får låne en ny digital Pioneer forsterker til min er klar, men vil ikke våge meg på å spille for høyt med den (å det blir jo ikke det samme som å få målt men egen) så jeg får vente til Rudskogen tenker jeg. Zetec: Hvilken klasse må jeg stille i med dette annlgget: Stereo: VDO Dayton 4403 Forsterker: Kicker 700.5 Kupehøytalere: 4 stk 6 x 8 Pioneer Subber: 2 x Pioneer 12" Kondensator: ingen Batterier: et, i motorommet Skjerm/DVD: ingen Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Var tenkt å være med men om ikke den nye spillern min kommer så kan jeg sikkert ikke. Har en USA modell nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 corollapower skrev: Var tenkt å være med men om ikke den nye spillern min kommer så kan jeg sikkert ikke. Har en USA modell nå.. Joda, du må være med bortover...;) Om du tar en prat med Ketil får du sikkert ordnet noe. Hvilken vei tar du i så fall? Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 ViceGuy skrev: Zetec: Hvilken klasse må jeg stille i med dette annlgget: Stereo: VDO Dayton 4403 Forsterker: Kicker 700.5 Kupehøytalere: 4 stk 6 x 8 Pioneer Subber: 2 x Pioneer 12" Kondensator: ingen Batterier: et, i motorommet Skjerm/DVD: ingen Ser ut som ett Street B anlegg detta, det er antall subber, forsterkere, kondensatorer og batterier som gjevnt over bestemmer hvilken klasse du skal være i.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg