Tazte Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Zetec skrev: Ser ut som ett Street B anlegg detta, det er antall subber, forsterkere, kondensatorer og batterier som gjevnt over bestemmer hvilken klasse du skal være i.. Og høyden på kassa, som jeg brente meg på. Kassa mi er ca 10cm over nedre kant på vinduene og blir dermed sett på som vegg. Dermed havnet jeg i proffklassen SS1+ og ikke Street B. Men morro det og. Er i Club 140+dB :) Men til neste sesong blirre Fiat Panda eller 126. Og da blirre andre boller. Sees på Våler folkens. Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Tazte skrev: Og høyden på kassa, som jeg brente meg på.Kassa mi er ca 10cm over nedre kant på vinduene og blir dermed sett på som vegg. Dermed havnet jeg i proffklassen SS1+ og ikke Street B. Men morro det og. Er i Club 140+dB :) Men til neste sesong blirre Fiat Panda eller 126. Og da blirre andre boller. Sees på Våler folkens. Du får jo ta en prat med meg da, jeg har flere pandaer tilgjengelig, bare snakk om riktig pris ;) Skal jo opp med min, hvorvidt det kommer til å spille noe særlig vet jeg ikke enda, har jo såvidt rukket å gjøre noe med den pga andre prosjekter også.. Club 140 + ja, da er vi i samme club da, enn så lenge :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Skal bortover uansett ja, har jo skaffa 16-manns telt så vi bor med stil å greier:) Planen er å kjøre over vidda, kjapest bortsett fra at det sikkert snør å sånt da.. Starter hjemmefra i 3-tia i natt:\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 bare litt postwhore i dag, Husk 100db grensa som gjelder på Vålerbanen da :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Hersker Hans skrev: bare litt postwhore i dag, Husk 100db grensa som gjelder på Vålerbanen da :) høhø ja det er jo klart :hammer Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazte Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Zetec skrev: Du får jo ta en prat med meg da, jeg har flere pandaer tilgjengelig, bare snakk om riktig pris ;) Skal jo opp med min, hvorvidt det kommer til å spille noe særlig vet jeg ikke enda, har jo såvidt rukket å gjøre noe med den pga andre prosjekter også.. Club 140 + ja, da er vi i samme club da, enn så lenge :D 143.2dB i Street A er vel rimelig overlegent. Jeg stiller underlegent i SS1+ med maks-måling på 141.7dB Fikk andre plass på Svinesund 16/5 med 141.3dB selvom. Mot 2x 15" Kicker i Golf. Han lå sure 0.2dB over. Men jeg har bra måling til å være stv. Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Tazte skrev: 143.2dB i Street A er vel rimelig overlegent.Jeg stiller underlegent i SS1+ med maks-måling på 141.7dB Fikk andre plass på Svinesund 16/5 med 141.3dB selvom. Mot 2x 15" Kicker i Golf. Han lå sure 0.2dB over. Men jeg har bra måling til å være stv. Oki, får se hva jeg spiller på våler om jeg reiser opp, kommer litt ann på været/kjøreforholdene. Fikk testet litt i dag, det høyeste var 142,8dB. Og det synes jeg er litt dårlig, men har ikke hatt mulighet til å få tunet kassen skikkelig, så den er nok litt gæli ja.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazte Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Zetec skrev: Oki, får se hva jeg spiller på våler om jeg reiser opp, kommer litt ann på været/kjøreforholdene.Fikk testet litt i dag, det høyeste var 142,8dB. Og det synes jeg er litt dårlig, men har ikke hatt mulighet til å få tunet kassen skikkelig, så den er nok litt gæli ja.. Hva bruker du for å måle da? Jeg blir nok desværre ikke å se der. Hotellene i området er rimelig fulle. Men Namsos er en kanskje for meg og Tønsberg er bankers. Det er hos Sponsoren min CB Elektro. Tunet på hvilken måte? Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Tazte skrev: 143.2dB i Street A er vel rimelig overlegent.Jeg stiller underlegent i SS1+ med maks-måling på 141.7dB Fikk andre plass på Svinesund 16/5 med 141.3dB selvom. Mot 2x 15" Kicker i Golf. Han lå sure 0.2dB over. Men jeg har bra måling til å være stv. Det var meg du konkurerte mot. må prøve meg igjen på våler i helga jeg. fikse litt på strømproblemet mitt i kveld, å se om jeg spiller høyere i morgen. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Tazte skrev: Hva bruker du for å måle da? Jeg blir nok desværre ikke å se der. Hotellene i området er rimelig fulle. Men Namsos er en kanskje for meg og Tønsberg er bankers. Det er hos Sponsoren min CB Elektro. Tunet på hvilken måte? Måler med Termlab. (Samme som på konkurransene) Man tuner kassen for å finne den beste frekvensen, som spiller høyest. Jeg spillte over 143 i fjor i en større bil enn hva jeg har nå, men da på en annen frekvens. (47Hz) Nå ligger jeg mellom 70 og 78Hz og 142,8 på det høyest altså.. Vet ikke om jeg heller reiser opp, det er seriøst ett skikkelig drittvær nå, og det er meldt samme vær hele helgen, så da blir det bare enda værre å kjøre 40 mil i den bilen for å konkurrere. Måler også med mic, når jeg bare skal finne riktig frekvens osv, er litt lettere enn å dra på en laptop hele tiden, hehe.. Måler 1-2 dB høyere enn TL da, så man må legge inn en liten margin der selv. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Må bare si at jeg synes det var skuffende dårlig oppmøte på Våler... Var jo like mange svensker som nordmenn :rolleyes: Var heller ingen Panda å skimte, var mange som savnet deg ;) Ellers må jeg si meg svært fornøyd med mine egne resultater :D 144,5 dB med lukkede kasser var mer enn jeg hadde håpet på! Havnet i Street C og møtte en del kjente navn. Mr. Valentin burde føle seg truet... Hehe! Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Var irriterende ja, fikk tunet opp til nærmere 144 på slutten, så ikke lenge før avreise fant jeg utav at bilen var full av vann på gulvet, 2-3 cm, og det er ikke bra. Prøver å finne utav det da, men har ikke hatt så mye tid nå, fullt kjør på jobb igjen hele uka. Men anlegget er i det minste klart til neste konk, må bare få ut alt vann og sørge for at det ikke skjer igjen. Var jo forsåvidt ett drittvær på fredag og lørdag også, så det er nok noe av årsaken til alt vannet. Men det må jo komme inn en plass, hehe. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg