Gå til innhold

Dekk og Felger

Ranger emnet

Rauden

Anbefalte innlegg

Må ha meg nye sommerdekk på 740en, men så fant eg ut at det hadde gjort seg med litt større felger enn dei originale eg har på no :P

Så er det noken som veit om noken internett sider dei selger billige felger og dekk? Eller vil det lønne seg å gå til en lokal forhandler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også falt litt for en annen felg..

Er Galaxy.. er bare 16" men er jo stilig da :titties:

Galaxy7x16.jpg

Auriga felg.. men blir vell litt smått vell??

Auriga6x16.jpg

Dette er vell favoritt felgene og også de som passer 200/700 serien best synes nå jeg :rolleyes:

Eiker75x17.jpg

eiker

Polaris7x17.jpg

polaris

ikke så mye forskjell...

Er vell som oftes lommeboka som bestemmer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er utsolgt ser jeg.. :rolleyes: men uannsett så er kantfelg et must.. Veldig mange som har eiker eller polaris på volvo'ene sine nå.. Er vell ikke så kult å ha likt som alle andre eller vell???

Noe sånt hadde vært stilig ;)

artecturbo95x17.jpg

Eller noe sånt kanskje?

745felg.jpg

jeg har sånne som er nederst på det bildet, MAS Italy sagittas..syns de tar seg godt ut!har enda ikke sett en volvo me slike felger på veien! jeg ville rådet deg til å ikke kjøpe E1/polaris pga da skiller ikke bilen din seg ut NOE som helst! de kan være greie som vinterfelger, men jeg ville ihvertfall godt for noe dristigere på sommerdekka!(18";))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg hadde dei mas italy felgane på min TIC

106_0636.jpg eg sysns dei va rå, begynne å bli litt mange med eiker felgane, sjøl om dei e råå..

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-94 Opel Astra sportive stv Solgt

x-85 Volvo 740TIC Solgt

x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg hadde dei mas italy felgane på min TIC

106_0636.jpg eg sysns dei va rå, begynne å bli litt mange med eiker felgane, sjøl om dei e råå..

Felgene ser bra ut på 740... eneste er at de er firkantet... sinnsyk kast i de...

Og foresten så er det volvo 940 lavtrykks turbo som står på bilen... skal være T3...

Mvh.. kjøperen av bilen din...

The One And Only

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han eg kjøpte bilen av sa dt va lavtrykksturbo, men eg tok det me ei klypa salt fordi eg syns trykket kom så seint, fekk kj trykk før 2500-3000rpm.

trives du med bilen elle ?? eg savna ann vartfall.. har kjøpt meg ein opel nå, å det kan kj sammenlignas.. Volvo er kvalitet altså.. har du skaffa deg eiker1 felger, som e lakka kvite?? syns du ska beholda felgane eg, for dei kler bilen bra.

-97 VW Passat TDI

x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P

x-94 Opel Astra sportive stv Solgt

x-85 Volvo 740TIC Solgt

x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han eg kjøpte bilen av sa dt va lavtrykksturbo, men eg tok det me ei klypa salt fordi eg syns trykket kom så seint, fekk kj trykk før 2500-3000rpm.

trives du med bilen elle ?? eg savna ann vartfall.. har kjøpt meg ein opel nå, å det kan kj sammenlignas.. Volvo er kvalitet altså.. har du skaffa deg eiker1 felger, som e lakka kvite?? syns du ska beholda felgane eg, for dei kler bilen bra.

e litt fornøyd.. føler ikke at bilen var verd det jeg ga for den..

har lagt ut en god det penger på den.. men har samme felgene ennå...

har hatt problemer med: eksos lekasje, eksosen datt ut av turboen,

speedometer virker ikke når det e kaldt,

Bensinmåler virker ikke, alle hjul mutterne var ødelagt, motoren lekker olje som faen,

turbo og eksos manifoil løsnet..

Har montert sports ratt, turbo trykks måler under anlegget, blå neon lys under,

sote film på hovedlyktene, sotet baklyktene...

Regner med hel lakkering til vinteren og kansje noen nye felger..

The One And Only

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...