Gå til innhold

240`n godkjent med B230FT (Bilder)

Ranger emnet

240ft

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

NYYYDELIG 240!! mekk litt interiør og nye lyktene, så stiller du vel på gatebil? (jeg mener ihvertfall den var så fin!) alt så liksom så "forseggjort" ut:)

litt offtopic: dere som snakket om dek. dim, jeg har 235 45 17" på 740'n, å d er IKKE å anbefale! felgen er 7.5brei, å han køkken jeg kjøpte dem av sa at han hadde fått besjed om å IKKE gå noe videre ned i dim, til nøds 225!(han mente forresten at sin 760 89mod m.V6 var bedre enn min B230FS!haha) jeg kommer ihvertfall ikke til å gå over 225 når jeg skal skifte dekk!

beklager offtopicen asså,men greide ike dy meg... men all cred til deg og bilen! nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeppjepp! Helt enig med deg der egentlig! Dumpventilen lager jo bare lyd, og avlaster turboen, hjelper ikke spesielt stort i forhold til å ha "nye" gromme seter...

-Det jeg tenkte var om du lixom hadde tatt den av før du skulle godkjenne på grunn av at biltilsynet ikke liker sånt? eller no..? -Men siden du ikke har, så har jeg jo fått svar på det jeg spurte om :P hehe

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere, BurnPr00f og locked.

Takker, B230ft !

Jeg jobber med saken ang. setene og lyktene. Ser ut til at det blir en tur over grensen om ikke lenge... Tror jeg går for V70 stoler med delskinn. Enten sort eller grå farge. Tror det blir "gromt" både med tanke på komfort og utseende.

Rapport følger...

Gjør som Ford - kjøp Volvo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 225/50 16" bake, det subber litt i innerskjermen.. når bak akslingen står litt på skrå i forhold til bilen.. Funker.. men litt irriterende..

Tipper det hadde gått bedre hadde jeg hatt 45 profil, da dekket ikke buler ut så mye :)

Å det ser fett ut bak fra ;)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dump'en trekker mest oppmerksomhet.. tro meg sombrero

Koffor ha en dump ventil som SKRIKER eg har turbo? Når du kan ha bilen diskre so når du gjir på å den går som faen..DÅ får du oppmerksomhet!

Monterer eg turbo på 164a mi skal eg ALDRI ha dump.

Er enig med 240ft: Ha heller prioritert det skinn interiøret å hvit lykter bak :rolleyes:

Volvo 164 e bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt på med en WRX i går, den hadde ganske grei dump lyd, hørte den ikke før bilen ble trøkkt skikkelig, og når den først poppet, var det bare et kort,momentant phtsjys og så var den ferdig.. det var liksom så "cleant" hvis noen fatter...? noen som vet merke/type/model?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B230ft: Grunnen til at ikke dumpen popper før langt utpå er at dem shimser'n opp mest mulig for at den skal holde trykket mest mulig siden girskift på en wrc bil går relativt kjapt i forhold til oss vanlige menneskers giring.

-Dem bruker vel somregel Forge og HKS sine dumpventiler, men detta er jo alt etter eier / team, så du bør nesten høre med eieren av bilen. Smak & behag sombrero

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump må man nesten ha.. Men ikke en som bråker fælt.

Må være en diskre en..

Vet om folk som kjøper og jager folk ut av bilen for dem sier dem må høre hele tiden :rolleyes: hehe;)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo-164E:

Finnes Dump v. som ikke skriiiker turbo også da ;)

Også unge mann, det er ikke pga. lyden man skal setter på dump v... hehe..

Mvh

E-K Racing

Er klar over du kan ødelegge turboen har ikkje du dump. MEN du kan no la det gå i loft filter boksa eller kor det va slik att det ikkje kjeme lyd mn då ødelegge du heller ikkje turboen.

No er ikkje ej sikker men det va et lr anna slik du kan gjer!

Nei, snut er ut å dump v. er ut :titties:

Volvo 164 e bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...