Gjest nidaroo Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 men jeg testet høypass på 6x9" men det kom ikke noe musikk da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Da har du koblet feil. Ta og se over manualen og prøv et par ganger før du spør igjen her. Det er ikke så vanskelig :) + og - på + og - Sjekk om kablene er koblet til riktig utgang, slik at 6x9" står på sub kanalene og vice versa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hvor gammel er du a? En hver gutt burde klare å koble en enkelt bil anlegg, det er tross alt bare snakk om + og - og remote til cd spilleren! Husk å legg sikringen i motor rommet, hvis du legger den baki så kan du få problemer med forsikringa ved brann.. Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 jeg skjønner jo det. men det er jo fordi jeg er redd for att jeg har koblet feil da din fitt onge!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 jeg skjønner jo det. men det er jo fordi jeg er redd for att jeg har koblet feil da din fitt onge!!!!!!!!! Skjerp språket ditt! angry Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 jeg skjerper språket mitt. men det er jo så forbaskede irriterende når sånne folk som er så frekke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Du gjør det ikke bedre når du svarer dem på den måten. Jeg synes du faktisk skal takke for alle svar du får, istedenfor å skjelle folk ut. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Jeg har tidligere tilbydt min hjelp via tlf. men dette er visst ikke ønskelig etter det jeg forstår. Hvis du fortsatt er intressert i en gjennomgang pr. tlf. så finner du mitt nummer på www.morel.no Ring gjerne etter kl.18.00 ikveld. Hjelpsom hilsen Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Skal jeg være helt ærlig nidaroo, så virker det som om du burde la noen gjøre jobben for deg. Og nei, det her er ikke dritt slenging, men det virker rett og slett som om det her kan være for vanskelig for deg. Lykke til uansett :) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Jeg har en 5 meters lang rød strømmkabel og ein mørk på ca 1/2 meter.. den er jo ikke lang nok. kan jeg ta litt av den røde og bruke som jordkabel (-12)? Må advare mot å bruke rød kabel der det skal være svart. Røde kabler er laget for + strøm, og svarte kabler er laget for - strøm. + og - strøm går ikke samme veien, + går til enheten mens - går fra enheten og tilbake til batteri. Hvis du bruker to røde kabler vil enheten, altså forsterkeren, få strøm fra begge kablene og ingen strøm ledes fra forsterkeren. Dette fører til at forsterkeren fylles med strøm, til slutt sprenges den og strømmen flyter ut i bagasjerommet. Da vil du få strøm i deg hver gang du åpner bagasjelokket. Er du riktig uheldig kan du faktisk dø av den strømmen som kommer ut når du åpner bagasjelokket. Altså, bruk en rød og en svart kabel! doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Må advare mot å bruke rød kabel der det skal være svart. Røde kabler er laget for + strøm, og svarte kabler er laget for - strøm. + og - strøm går ikke samme veien, + går til enheten mens - går fra enheten og tilbake til batteri. Hvis du bruker to røde kabler vil enheten, altså forsterkeren, få strøm fra begge kablene og ingen strøm ledes fra forsterkeren. Dette fører til at forsterkeren fylles med strøm, til slutt sprenges den og strømmen flyter ut i bagasjerommet. Da vil du få strøm i deg hver gang du åpner bagasjelokket. Er du riktig uheldig kan du faktisk dø av den strømmen som kommer ut når du åpner bagasjelokket. Altså, bruk en rød og en svart kabel! doh Nissene på låven som har skrevet? Vi lar fylla få skylla. HUmor svar altså :D Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Nissene på låven som har skrevet?Vi lar fylla få skylla. HUmor svar altså :D Klarte bare ikke å la være. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Må advare mot å bruke rød kabel der det skal være svart. Røde kabler er laget for + strøm, og svarte kabler er laget for - strøm. + og - strøm går ikke samme veien, + går til enheten mens - går fra enheten og tilbake til batteri. Hvis du bruker to røde kabler vil enheten, altså forsterkeren, få strøm fra begge kablene og ingen strøm ledes fra forsterkeren. Dette fører til at forsterkeren fylles med strøm, til slutt sprenges den og strømmen flyter ut i bagasjerommet. Da vil du få strøm i deg hver gang du åpner bagasjelokket. Er du riktig uheldig kan du faktisk dø av den strømmen som kommer ut når du åpner bagasjelokket. Altså, bruk en rød og en svart kabel! doh lol hahaha... :rolleyes: Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Da vil du få strøm i deg hver gang du åpner bagasjelokket. Er du riktig uheldig kan du faktisk dø av den strømmen som kommer ut når du åpner bagasjelokket. Altså, bruk en rød og en svart kabel! doh Dette var et meget godt skrevet innlegg med en ufattelig god posjon med fantasi! Jeg tar av sombrero min for deg! God helg! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Jeg har en 5 meters lang rød strømmkabel og ein mørk på ca 1/2 meter.. den er jo ikke lang nok. kan jeg ta litt av den røde og bruke som jordkabel (-12)? NEI!!! da blandes de røde å svarte molekylene inne i kablene:P:P heheheh Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg