noddster Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Skal bytte flens under forgasseren. Har fått skrudd av forgasseren fra motoren, men hvordan får jeg den gamle flensen av forgasseren? Den sitter fast med 3 skruer fra forgasseren, men vet ikke helt hvor jeg skal løsne disse.. Har regelrett lite peiling på forgassere, så vil ikke skru no særlig på den før jeg vet sikkert hva jeg skal gjøre ;) Takk for evt. hjelp! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 tre gjennomgangsskruer oppå forgaseren som festen den til flensen, så er det tre eller fire skruer som fester flensen til manifolden.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noddster Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Merkelig hvor vanskelig man kan gjøre ting ;) Jeg styrte med å få forgasseren og flensen av manifolden i stedet for å få forgasseren av flensen og så flensen av manifolden ;) Problemet er at flensen ser ganske bra ut, og jeg tviler på at den er årsaken til problemet mitt :( Takk for tipset! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 PS! Denne flensen koster 750 kr hos vag, men Bilthema selger den for 149 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Møller er noen gribber! Noen som vet hvor nærmeste biltema er i forhold til ski? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noddster Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 PS! Denne flensen koster 750 kr hos vag, men Bilthema selger den for 149 kr Den på Biltema passa ikke hos meg.. Kan være jeg fikk feil, skal ut og sjekke igjen nå.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noddster Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Det virker som om den suger falsk luft under flensen. Det er en lufslange som går inn i manifolden rett under forgasserflensen, i bakkant av motoren. Noen som vet hva den heter/gjør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Det virker som om den suger falsk luft under flensen. Det er en lufslange som går inn i manifolden rett under forgasserflensen, i bakkant av motoren. Noen som vet hva den heter/gjør? kan være vakuumet til bremsekraftforsterkeren.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noddster Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Forresten: Hvor ser jeg hvilken forgasser jeg har? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Forresten: Hvor ser jeg hvilken forgasser jeg har? :) Pierburg 2E2.. mulig det kom noen med no solex grier og, men ikke helt sikker.. jeg har ikke sett det på 1,6-1,8 iallefall.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noddster Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Oh Joy.. Har en Pierburg 2E-E.. Og jeg tror det er enten vakuumregulator eller gassspjeld regulering som er gåen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 biltema sine flenser holder ikkje. gummien morkner fort. hotshop har dette til ein rimleg penge. ca 200kr betalte eg Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg