SpeedWell Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Ja, det gjør vel de fleste..men av en eller annen grunn kan jeg ikke helt se for meg 60/40...inbiller meg at den blir altfor lav liksom.. den er jo ikke SÅ høy fra før...selv om den er for høy..hehe..men jeg har ikke så mye peil..dere vet bedre.. :) Husk at bilen din er "segen", eller lavere enn hva den skal være allerede. Pga. alderen på fjørene. Så det blir ikke 60mm lavere enn det den er nå. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Nei,du får bestemme deg ut fra hva du selv tror og føler. 60/40 kan bli for lavt,men som regel går det greit. Min forrige Golf ble senka 40/40 med et komplett sett,ikke bare fjører,så dette sank meget likt,og lite. I løpet av de to åra jeg hadde den,så sank den ikke mer bak enn fremme,den holdt seg lik,sank like mye fremme som bak. mvh Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Om man blir stoppet i teknisk kontroll eller på eu-kontroll så blir dette et problem om det ikke står i vognkortet. Kjøp aldri senkesett uten TüV papirer! Har aldri vært noen problemer med værken min bil eller de bilene i familien min.. Men seff det er en fordel med Tuv papirer.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Gjentar det SpeedWell sa! KJØP ALDRI SENKESETT UTEN Å VÆRE SIKKER PÅ AT DET MEDFØLGER TüV-PAPIRER! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Nei,du får bestemme deg ut fra hva du selv tror og føler. 60/40 kan bli for lavt,men som regel går det greit. Min forrige Golf ble senka 40/40 med et komplett sett,ikke bare fjører,så dette sank meget likt,og lite. I løpet av de to åra jeg hadde den,så sank den ikke mer bak enn fremme,den holdt seg lik,sank like mye fremme som bak. mvh Okei..da tror jeg at jeg går for 40/40...noen av dere som vet hvor jeg burde kjøpe hen? Noen steder dere anbefaler hvor både pris og kvalitet er ok? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Gjentar det SpeedWell sa! KJØP ALDRI SENKESETT UTEN Å VÆRE SIKKER PÅ AT DET MEDFØLGER TüV-PAPIRER! Okei.. Tüv skal bli! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Du kan ringe Autospar,eller NBS.. Tror jeg skrev feil adresse på NBS i en annen av postene her. Ring disse,så ordner de noe til deg :) http://www.norskbildelsenter.no http://www.autospar.no mvh Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Eiker Motorshop har også. Vet ikkje hvordan kvalitet er men.. http://www.eikermotorshop.no/Styling/Senkesett/vw/default.asp Tuv papirer får du med når du kjøper nytt!. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Eiker Motorshop har også. Vet ikkje hvordan kvalitet er men.. http://www.eikermotorshop.no/Styling/Senkesett/vw/default.asp Tuv papirer får du med når du kjøper nytt!. Okei..da får jeg vel ta kontakt med autospar da...så få vi se hva som skjer.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hvis du ser i posten om bilen din, har jeg små senket bilen din i ps. så ser du i hvertfall hvordan det blir på bilen din=) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Jeg har senket min 40mm, med kun fjærer. Hele bilen ble forandret i kjøreegenskapene, mye stivere og finere, nå ligger den som en drøm på veien! :D Ikke har jeg lagt merke til no lavere foran eller bak heller, eneste var at jeg ikke hadde den på forstillingskontroll så da måtte jeg bytte noen smådeler... Så du burde ta den på forstillingskontroll. Jeg har ikke giddi å godkjenne senkesettet mitt sånn at det står i vognkortet, og den gikk gjennom eu godkjenninga som bare det! Eneste er hvis du møter en sta purk så kan du få lapp om at den må vises, og hvis du da har hatt bilen på forstillingskontroll og har tuv papirer pluss 500kr så er det ikke noe problem! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hells angel Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Min er senket 60/60 og det er jeg veldig fornøyd med. må ta d litt med ro over humpene, men hvem bryr seg. henger som faen i svingene og det ser bedre ut syns jeg... ps! noen som kan skaffe tuv papirer på 60/60 jamex senkesett til golf2? finner ikke papirene og det står ikke i vognkortet... er som tine melk: "Må ha det, bare MÅ ha det!" :) Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Jeg ville gått for 60/40 eller 80/60 eller 80/80, går fint å kjøre med ;) min er senka 60/40 og skal senkes mer :) til lavere du har bilen, til finere blir det, sliter ikke noe på fartshumper heller når jeg er alene :P 60/40 er akkuratt passe egentligt, 40 er mer bare for å få bilen stivere mener nå jeg, blir jo ikke mye lavere av det.. Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Min var senka minst 80/60.. kanskje mer 90/70.. og det var null problem.. skulle MYE til før jeg subba neddi.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Jeg har kjøpt 60/60 senkesett fra Eiker, har ikke testa det enda, men det kjennes noe mykt ut. Har også planer om senkeskåler foran slik at den blir rundt 75/60.. Men er usikker på hvilken felger jeg skal bruke, 16" eller 15" ? Noen formeninger? 7.5 eller 9x16? :) har modda hjulbuene litt, tatt vekk den kanten som stikker ut, og skjert litt i innerskjermen. gule koni rundt om på bilen Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg