Gå til innhold

Bare litt frustrasjon som må ut...

Ranger emnet

BeemerZ1

Anbefalte innlegg

Ikke at det har noe med bilstereo å gjøre, men jeg får heller fjerne tråden når jeg har roet meg litt.

Fikk en pakke levert på døren i dag...

Den så slik ut:

Overkj+©rt%20panser%202.jpg

Meget hyggelig å se at folk i transportbransjen behandler svære pakker merket "Fragile" så pent doh

Har ventet noen uker på det nå, og planen var å ha det klart til Våler.

Men neida... Det ser ikke ut som om det er særlig aktuelt.

Flere bilder av det som var inni:

Overkj+©rt%20panser%203.jpg

Overkj+©rt%20panser%204.jpg

Men ellers så det jo ganske bra ut :D:

morten2.jpg

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Total medfølelse for deg der!

Husker sjøl balubaen med å få en eneste hel seksjon i hus da jeg kjøpte ny leilighet i oktober.

Dansken som kjørte bilen med sakene må ha vært sørpe full! Det var merker, sår og hakk overalt, et under at glassdørene ikke var knust.

Fikk levert 2 komplette sett og greide å få en hel ut av dette uten sår og mangler. Gudbedre!

Enkelte eier ikke respekt for andres eiendeler og skjønner ikke behovet for å få det behørig levert angry

Et stort :fuckme2: og en dose :ex_machin til banna inkompetente møkkasabber som ikke har begrep om å ta vare på ting!

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frakt firmaer er det værste man kan ha med å gjøre! det finner man fort ut når man er avhengig av dem hver dag. Plutselig har de mista pakken eller så har de glemt den igjen der de skulle hente den. For ikke så lenge sia klarte en kar med truck å kjøre gaffelen igjennom den nye LCD skjermen min til 23 lapper som de allerede var 2 uker forsent ute med! så jeg føler med deg, bare å løpe ned med balltre

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett å bare løpe en liten tur og denge vedkommende med balltre...

Ettersom det er vanskelig å si hvor fyren, som tydeligvis ikke burde hatt lappen, bor :rolleyes:

Har bare tre "småbyer" å lete gjennom først; LA, Oslo og Bergen.

Får pengene igjen etter hvert av NorCargo, men det går jo en del mer tid enn planlagt nå.

Skal be om navn og adresse til truckføreren også :ex_machin

Mvh Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo tydelig frem av pakken att an truck har kjørt over den!! Ta bilder som dokumentasjon, både av pakken og innholdet, det er viktig.

Bestill aldri dyre produkter med posten som transportør, for når du står på posthuset og betaler frakten så har du nesten ingen klagerett, du får ikke lov å pakke opp for å se att ting er uskadet før du betaler.

Men når det gjelder Tollpost, Linjegods osv så er det veldig viktig att du er tilstede når de kommer å leverer varen. Så sjekker du pakken for skader og evt pakker opp og ser om alt er uskadet FØR du skriver under for mottagelsen. Er varen skadet så kan du bare nekte å motta den og sende inn klage til transportøren.

Reklamasjon mot transportørene er like lite verdt som eierskifteforsikring ved huskjøp:( Du er utslitt før du får 5øre....

Vi har aldri hatt noen skader men noen tyverier av varer under transport har det blitt og det er minst like kjipt:(

Lykke til med reklamasjonen:)

Mvh

Pål B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har rett til at de skal frakte ny vare til deg fortest mulig uten at du skal betale for det.

Ja, jeg vet det...

Men hva hjelper det når det produseres på bestilling i USA?

De bruker ca. 10 dager fra jeg bestiller til de sender det.

Mvh Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider