Gå til innhold

frontrute med gummilist?

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

får man tak i det til 240?

eller er alle limet fast?

skal ha ny frontrute (når jeg kommer så langt) på 245'n min så lurte jeg på om man får tak i list å bruke? er det ikke på de "nyeste" 240?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får man tak i det til 240?

eller er alle limet fast?

skal ha ny frontrute (når jeg kommer så langt) på 245'n min så lurte jeg på om man får tak i list å bruke? er det ikke på de "nyeste" 240?

Mvh

jeg lagde en thread om dette, der jeg fikk svar at gummilisten følger med ruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lagde en thread om dette, der jeg fikk svar at gummilisten følger med ruten.

så man FÅR tak i frontrute m/gummi-pakning til 240? :rolleyes:

høres bra ut:) jeg velger gummilist istede for limt, såfremt at man får tak i det sombrero

skal ta kontakt med en "glassmester" elno å høre hva det ligger i pris å få jort jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pyntelisten følger med ruten ja

men ruten ligger ikke i pakning. den er limt også på de nyeste.

jeg vil ha en gummilist som ruten ligger i :rolleyes: pyntelista er det ikke så nøye med så lenge jeg ikke må lime ruta fast... angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens litt forvirring her.

3 forskjellige ruter til 240/140, så vidt jeg vet.

Eldgamle 140, har rute med gummipakning. Kan du ta ut og inn så mye du vil. Men det ER MASSE JOBB, det er lettere å montere ny rute med rutelim

Nyere 140 og 240 frem til '92(?) har rute limt med butylteip, og pakning/list klipset fast. Er noe herk, særlig med gammel list.

Siste 240 hadde limt rute med selve lista/pakningen limt på selve ruta. Den fineste og enkleste ruta å montere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider