Gå til innhold

Clean bakluke?

Ranger emnet

AudiDefender

Anbefalte innlegg

Kjøpe denne bakfangeren fra powerzone for et par år siden. Passet 100%. med skiltlamper og alt du trenger. De har oxo åpne mekanisme som er bolt on og fungerer perfekt..

Sees vi vålerbanen 28-29 mai?????

gamle-bilen din er feit ass! motivasjonen min! hvordan går d md 5'ern da? kommet noe lengre?

VW Golf GTI 16v - spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du vet hvor lunds bilopphuggeri på lillehammer ligger, så står det en blå 2`r golf der med clean bakluke, tror den trenger litt puss siden der ser ut til at lakken har sprukket litt der.

Vet du mer om den bilen!!! Jeg ble frastjålet min blå golf vet gardermoen for noen år siden... ble aldri funnet... har ikke noe chassi nr eller noe mer info om den bilen????? det satt 16v med dobble webbere i den.. motorrom var svart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du mer om den bilen!!! Jeg ble frastjålet min blå golf vet gardermoen for noen år siden... ble aldri funnet... har ikke noe chassi nr eller noe mer info om den bilen????? det satt 16v med dobble webbere i den.. motorrom var svart

nå er jeg litt usikker faktisk, la hverfall merke til at det stå en slags kompressor i bagasjen, og på bakpotta så sto det turbo på.

Den hadde lakkerte vindusviskerarmer, tror det var jettafront på den, ganske pent sota likt på siderutene, 90 fangere.

Mer husker jeg ikke dessverre, kan godt stikke bort en dag å ta bilde av den hvis du tror den er den som du ble frasjålet ? missliker biltyver sterkt ass!!!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg litt usikker faktisk, la hverfall merke til at det stå en slags kompressor i bagasjen, og på bakpotta så sto det turbo på.

Den hadde lakkerte vindusviskerarmer, tror det var jettafront på den, ganske pent sota likt på siderutene, 90 fangere.

Mer husker jeg ikke dessverre, kan godt stikke bort en dag å ta bilde av den hvis du tror den er den som du ble frasjålet ? missliker biltyver sterkt ass!!!

Er sikkert ikke den, men man vet aldri... hvis du gidder å ta et bilde hadde det vært gull.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider