Paest Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Emblemfri grill og grill-list ønskes kjøpt. Helst grill med få riller, dere vet hva jeg mener. Rop ut eller send pm om du har noe liggende eller kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som har til salgs, gjerne med ferdig pruta pris. Ca slik list og grill. :] Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 bump, ingen som har? :/ Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Omtrent umulig å få tak i det der brukt, kjøp deg heller nytt, eller lag deg egen emblemfri grill og grilllist, av orginal delene:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Om du ser på grillen min i posten om golfen min ser du at den grillen som står på nå ikke blir stående lenge. :] Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg