Gå til innhold

Posting av alle private mondeo hjemmesider

Gompie

Anbefalte innlegg

Hei tenkte bare at alle som har egen hjemmeside kan poste dem her så vi kan få gjort de public å slik at vi kan dele opplevelser og bilder Mvh Gompie

Min mondeo side

---------------------------------------------------

1996 Mondeo 4x4 CLX strøken

2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tenkte bare at alle som har egen hjemmeside kan poste dem her så vi kan få gjort de public å slik at vi kan dele opplevelser og bilder Mvh Gompie

Min mondeo side

God ide, men nå har jo jeg (og flere andre) linker til våre sider i signaturen da, får holde med det.

Så litt kritikk til deg, var inne å kikket på din side, du må se å få en htm fil på bildene av Sveins bil (EDIT: gjelder det samme for prosjekt delen din). Er ikke alle (jaffal ikke jeg) som gidder å bla fram og tilbake når du bare linker til en mappe der bildene ligger. Er faktisk ikke alle servere som støtter det heller, selv om start.no gjør det.... men ellers grei side (men kanskje litt mye reklame, blir vel ikke sponset av alle disse?)

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide, men nå har jo jeg (og flere andre) linker til våre sider i signaturen da, får holde med det.

Så litt kritikk til deg, var inne å kikket på din side, du må se å få en htm fil på bildene av Sveins bil (EDIT: gjelder det samme for prosjekt delen din). Er ikke alle (jaffal ikke jeg) som gidder å bla fram og tilbake når du bare linker til en mappe der bildene ligger. Er faktisk ikke alle servere som støtter det heller, selv om start.no gjør det.... men ellers grei side (men kanskje litt mye reklame, blir vel ikke sponset av alle disse?)

skal oppdatere siden når jeg har tid til det men det er en del jobb å gjøre alt med redigering av bilder og slikt.

lager siden i dreamweaver mx og er ikke akkurat proff idette programmet men det kommer seg etterhvert skal lage en html fil på bildene men hadde ikke tid til det når jeg oppdaterte siden sist så jeg la bare en link sånn at andre kunne se bildene!

Og nei jeg er ikke sponset av de reklamene på siden men syntes det passet godt på den svarte bakgrunnen

1996 Mondeo 4x4 CLX strøken

2001 motorhispania RX krasjet av meg men fikset igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider