Catos Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hhei.. noen som vet om hvor jeg kan få tak i skjørter hele veien rundt på en buebird 2.0slx 1986 mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 :scared vel, tror ikke du finner noe hardcore, men the word on the street sier at du får skaffet "skjørter" i danmark. var vel bare et fåtall som hadde en slik fancy pakke i norge.... let også opp tråden "bluebird skyline" her på bluebird-forumet en plass.. skyline var jo en stylingpakke eller noe til bluebird.. (+el. speil osv..) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Hhei.. noen som vet om hvor jeg kan få tak i skjørter hele veien rundt på en buebird 2.0slx 1986 mod? funnet noe? ha kjøpt med SLX jeg og nå. litt som må gjøres men.... Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg