ToRReS Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Noen som kan hjelpe meg? Klarer ikke å få til det der skjørtet mitt. Huff! Hjeeeeelp?! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Noen som kan hjelpe meg? Klarer ikke å få til det der skjørtet mitt. Huff! Hjeeeeelp?! ser ikke noe skjørt jg:S ikke noe bilde her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 ser ikke noe skjørt jg:S ikke noe bilde her! tror han vil at vi skal lage et Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Bildet var der i går.. kanskje serveren hans er nede? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 jeg ser bilde jeg... d er en audi TT... Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Bildet kom opp nå ja.. og han trenger nok hjelp ja:p X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Skjørt eller fronten? Ser ut som den og kunne trenge litt hjelp Patrick :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Skjørt eller fronten? Ser ut som den og kunne trenge litt hjelp Patrick :P Hehe... Trenger bare litt brushing hjelp :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg