Gjest nidaroo Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hva er det som gjør at kvar gang jeg slår på og av tenningen så blir det et donk fra subben... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 vær litt mer seriøs da!!!!!!! er ikke dette et forum som er til hjelp ikke til forbannelse over at personer kommer med noen linker til ein forbanna dritt side... angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 dårli jording?? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 vil tro at du har for dårlig jordingspunk til forsterker eller spiller.. prøv forsterker først..finn deg et godt jordingspunk, og puss vekk all lakk.. her skal det være metall mot metall.. prøv det..pleier og være feilen Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 det må vere det...fordi jeg har koblet det direkte på ett bateri og der er det ikke jording... bør jeg jorde kondensatoren..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Nå må du ikke ta alt så negativt opp da, det var sikkert skrevet i beste mening. Når det gjelder problemet med poppinga er det mest sannsynlig spiller eller forsterker som er årsaken. Prøv med annen forsterker eller spiller om du har tilgang til dette for slik å feilsøke og eliminere støykilden. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Jeg hadde samme problemet. Det var den ene linjeutgangen / inngangen på forsterkeren min som var ødelagt. prøv å bytt om du kan.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Det er aldri en fordel å jorde forsterkeren på batteriet! Festene til sikkehetsbeltene til baksetet pleier ofte være en godt egnet plass for jording. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 SMELL VED AV / PÅSLAG Dette problemet kan lett fjernes ved bruk av remoteforsinkere (popfilter), men årsaken bør heller elimineres. LØSNING: Skru aldri forsterkere/prosessorer i bilens karosseri. Sett dem fast i en treplate e.l. Jorde forsterkerne i karosseriet, med så kort kabel som mulig. Prøv om støyen forsvinner om du tar ut radioen fra dashbordet. Hvis det slutter må du flytte på originalkablene i dashen. Koble forbi en og en enhet i systemet for å se om støyen blir borte. Hvis støyen forsvinner må enheten undersøkes nøye. (fra bilradiospesialisten.no) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=21919 Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Jeg hadde det slik i den gamle bilen. Da hadde jeg skrudd jordinga fast til karrosseriet uten å ta vekk lakken... Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Jeg hadde det slik i den gamle bilen. Da hadde jeg skrudd jordinga fast til karrosseriet uten å ta vekk lakken... Sin er det bildet fra lærdalstunnellen? ser ut som det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 vær litt mer seriøs da!!!!!!! er ikke dette et forum som er til hjelp ikke til forbannelse over at personer kommer med noen linker til ein forbanna dritt side... angry Hvis det er meg du referer til vil jeg bare si at din måte å takke for hjelpen på ikke er helt hva jeg er vant til! men greit nok. chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Sin er det bildet fra lærdalstunnellen? ser ut som det. Det er nok det ja... Gamle bilen min... om det er i lærdalstunellen vet jeg ikke, for det var ett bilde som var i salgsannonsen når jeg kjøpte den Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 vær litt mer seriøs da!!!!!!! er ikke dette et forum som er til hjelp ikke til forbannelse over at personer kommer med noen linker til ein forbanna dritt side... angry Når er person poster 8 tråder i løpet av 1 dag, og alle postene er like "godt" forumlert hver eneste gang, så gidder ikke folk mere, bruk søkefunksjonen du, den er der for å brukes! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg