Gå til innhold

Pang!!

Ranger emnet

Gjest nidaroo

Anbefalte innlegg

Gjest nidaroo

vær litt mer seriøs da!!!!!!! er ikke dette et forum som er til hjelp ikke til forbannelse over at personer kommer med noen linker til ein forbanna dritt side... angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke ta alt så negativt opp da, det var sikkert skrevet i beste mening.

Når det gjelder problemet med poppinga er det mest sannsynlig spiller eller forsterker som er årsaken. Prøv med annen forsterker eller spiller om du har tilgang til dette for slik å feilsøke og eliminere støykilden.

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMELL VED AV / PÅSLAG

Dette problemet kan lett fjernes ved bruk av remoteforsinkere (popfilter), men årsaken bør heller elimineres.

LØSNING:

Skru aldri forsterkere/prosessorer i bilens karosseri. Sett dem fast i en treplate e.l.

Jorde forsterkerne i karosseriet, med så kort kabel som mulig.

Prøv om støyen forsvinner om du tar ut radioen fra dashbordet. Hvis det slutter må du flytte på originalkablene i dashen.

Koble forbi en og en enhet i systemet for å se om støyen blir borte. Hvis støyen forsvinner må enheten undersøkes nøye.

(fra bilradiospesialisten.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nidaroo
Jeg hadde det slik i den gamle bilen. Da hadde jeg skrudd jordinga fast til karrosseriet uten å ta vekk lakken...

Sin er det bildet fra lærdalstunnellen? ser ut som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær litt mer seriøs da!!!!!!! er ikke dette et forum som er til hjelp ikke til forbannelse over at personer kommer med noen linker til ein forbanna dritt side... angry

Hvis det er meg du referer til vil jeg bare si at din måte å takke for hjelpen på ikke er helt hva jeg er vant til! men greit nok. chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er person poster 8 tråder i løpet av 1 dag, og alle postene er like "godt" forumlert hver eneste gang, så gidder ikke folk mere, bruk søkefunksjonen du, den er der for å brukes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider