Gå til innhold

får man godkjent denne?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har du virkelig planer om å montere et så stygt ratt og dashbord???

Greit at det originale dashborden ikke akkuratt er en blomst...men dette er jo helt for jævlig... Ja jeg vet...smak og behag..

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du virkelig planer om å montere et så stygt ratt og dashbord???

Greit at det originale dashborden ikke akkuratt er en blomst...men dette er jo helt for jævlig... Ja jeg vet...smak og behag..

smak og behag ja. har ikke direkte planer om det, men jeg ser litt innpå saken. jeg driter langt faen i hva hele verden syntes om dette. jeg har min mening, og det er JEG som skal kjøre bilen. men at det blir en eller annen form for digitalt dash blir det. kanskje noe ala det 1988 notchback GTAene hadde. (minnner litt om corvette interiøret fra 80-tallet)

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke uenig i det standpunktet der. Men husk at uansett hvor mye du liker den bilen vil det komme en dag da du vil selge den. Da er det greit om ihvertfall EN person i tillegg til deg selv liker det interiøret.

Det med Citroen ratt var forresten ikke ment kun for fleip. Hvis du har planer om å prøve å få godkjent et "ratt" med kun en eike, vil du ha sterkere argumenter ovenfor biltilsynet dersom du har brukt som utgangspunkt et ratt som ligner mest mulig.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider