Gå til innhold

262 bertone i oslo (med bilde)

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

med fare for å støte noen... jeg vil ha en sånn en.. med nyetypen skjerm/blinkers forran og nye fangerne.. senket og penere felger.. :rolleyes: å såklart fjerne all den forbanna krommen.. blærk..

jeg kunne ikke få sagt det bedre selv :)

262 coupe er sinnsykt tøffe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

-hehe, jeg blei så oppslukt av 262'n at jeg ikke la merke til 245'n bak på bildet før nå :P hehehe. Så jo relativt strøken ut den 245'n og da :rolleyes:

Det er doningen min som står i bakgrunnen der. 2 fine Volvoer sombrero

Skjønner ikke hvorfor alle skal ta bort krommen på volvoene sine. Syns krom er fint jeg.. Det ser fint ut med svart på enkelte, men 262`n må jo ha masse krom. Synd den ikke har helkrom grill.

Var og titta på den i dag og. Må ha min daglige dose 262c :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er doningen min som står i bakgrunnen der. 2 fine Volvoer sombrero

Skjønner ikke hvorfor alle skal ta bort krommen på volvoene sine. Syns krom er fint jeg.. Det ser fint ut med svart på enkelte, men 262`n må jo ha masse krom. Synd den ikke har helkrom grill.

Var og titta på den i dag og. Må ha min daglige dose 262c :titties:

MÅ ha chrome! Ka i faen, mykje finare en svarte lister, chrome viser att det er skikkeli høvding bil :titties:

Volvo 164 e bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ ha chrome! Ka i faen, mykje finare en svarte lister, chrome viser att det er skikkeli høvding bil :titties:

Høvding bil ;)

:D

Jævli fin bil dette.. Skal ha meg en slik en en gang :D

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
hadde ikke akkurat latt den stå i gatene i oslo!

Man må være litt volvokjenner for å vite at den er så spesiell, De fleste tenker vel: jaja, det er en volvo som er litt mere strøken enn vanlig.... og ville ikke brydd seg om den i det hele tatt.

Men uansett så skulle den alltid stått i en låst garasje når den ikke var i bruk.

Den sto der en måned eller noe. Sto ikke i det skumleste strøket uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider