ss242 Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Så denne på tur inn til Oslo. Er det P.A som får en ny levering? (selv om den gjerne kunne kjørt rett hjem til meg;)). Eclipse+Eclipse Spyder+3000GT+P1800 Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hmm.. Er det der en CarTrans bil? Hva gjør de med biler til PA i såfall... PA bruker jo som regel oss... hmm... Den der har antakeligvis vært i Sveits. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 For meg ser det ut som om iallefall Volvo'n er en USA bil siden den har store markeringslys på bakskjermene. Jeg tror også Eclipse Spyderen er det siden den har kun plass til lite firkantig skilt bake (ryggelysene på hver side av skiltet). PA har vel ikke så mange USA biler? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Mulig de har vært henta fra containere på en havn en plass en amerikansk båt har vært innom, for å kjøre til Trondheim, der CarTrans har sin "base"... Vi henter en del sånne biler fra Sveits... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Har ingen peil på hvor disse skal, var bare en gjetting med P.A. En kamerat av meg var uansett akkurat å prøvekjørte en Eclipse hos P.A, og den var ihvertfall USA import. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240z Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 det er en 3000gt spyder.. dem er det nok ikke mange av i Norge gitt..? er vel produsert drøyt 1500 stk totalt..og halvparten er vr-4.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltgti Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 jeg syns d skjer ut som renault bilbiln til evenås transport æ da men . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 jeg syns d skjer ut som renault bilbiln til evenås transport æ da men . Jeg vil også påstå det er en evenås-bil. Ihvertfall er det ikke cartrans, for de er grå og har påbygg fra Rolfo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Hvilken bil er den røde der? Hadde så lyst til at det skulle være en Soarer, men ser nå at jeg tar feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltgti Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 har nettopp fått vite at det er evenås bil og at bilene var på tru til trondheim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltgti Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Hvilken bil er den røde der? Hadde så lyst til at det skulle være en Soarer, men ser nå at jeg tar feil. er en mitsubishi 3000gt , sjåførn brukte 3timer på å alle bilen på bilen , måtte ta av front og side skjørt og hekk på par av bilen for å få dem oppå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Ja, Evenås har Fasano-påbygg de... Og da er de i hvertfall ikke henta av de i Sveits.. hehe... Evenås har ikke den type utenlandskjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltgti Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 bilene kom vist fra usa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg