rdl Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Fy faen. av alt dritt jeg har sett i verden som kommer fra staten. så tror jeg virkelig dem har nådd bunnen!! Ta en titt på denne! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=31259 Etter mine tanker så kan dette skje: - Punktering - Knuse felger - Brekke/skade forstillinger - Komme litt skevt så kan bilen bli slengt av veien Og alle disse punktene her kan føre til at bilen kan enten få en helvetes syk skrens som kan føre bilen i andre retninger, spes mot andre biler/fotgjengere og som kan bidra til andre ting.. Avhengig av fart! Når er grensa nådd egentlig ?? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG Det er alt jeg kan si Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 LEste det akkurat nå selv. Helt lattering.. de kommer aldri til å ta i bruk de der.. Men hvis det gjør det så gruer jeg meg veldig ja... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 no shit? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by NoLimit LEste det akkurat nå selv. Helt lattering.. de kommer aldri til å ta i bruk de der.. Men hvis det gjør det så gruer jeg meg veldig ja... :rolleyes: Altså.. tenk den hvis du kommer med litt høy fart da.. og den faenskapen ikke rekker å registrere fronthjula... men derimot reiser seg til bakhjula i stedet. som da letter på rumpe di og slenger deg av veien?.. det er jo like trygt som å ake på piggtrå det:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by rdl Fy faen. av alt dritt jeg har sett i verden som kommer fra staten. så tror jeg virkelig dem har nådd bunnen!! Ta en titt på denne! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=31259 Etter mine tanker så kan dette skje: - Punktering - Knuse felger - Brekke/skade forstillinger - Komme litt skevt så kan bilen bli slengt av veien Og alle disse punktene her kan føre til at bilen kan enten få en helvetes syk skrens som kan føre bilen i andre retninger, spes mot andre biler/fotgjengere og som kan bidra til andre ting.. Avhengig av fart! Når er grensa nådd egentlig ?? Haha, gjett om det kommer til å bli en del brekk i poltibiler a.. Sånn brikke for å ikke merke dumpa SKAL jeg ha isåfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Det er kjekt det vel, så kan man endelig kjøre senka biler uten å bruke 1 over dumpe. Er ikke værre en å kjøre i fartsgrensa over dumpa.... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by marius Det er kjekt det vel, så kan man endelig kjøre senka biler uten å bruke 1 over dumpe. Er ikke værre en å kjøre i fartsgrensa over dumpa.... KJøre grensa er jo lame.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by Ascona Haha, gjett om det kommer til å bli en del brekk i poltibiler a.. Sånn brikke for å ikke merke dumpa SKAL jeg ha isåfall! ...er du "slem" stjeler du bare innmaten i brikka, og setter plast-boksen tilbake i bilen...tenk deg den politibilen over dumpa ved neste jakt..:eek: Men det er ikke egentlig så ille synes jeg. Det er jo bare og holde fartsgrensa så går det bra. Har ikke noe til overs for folk som har 200 km/t gjennom 30 soner allikevel (de kan egentlig bare få seg en sladd eller to*) * - Nå var jeg slem. Beklager, skammer meg veldig.:rolleyes: Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by mazdafun ...er du "slem" stjeler du bare innmaten i brikka, og setter plast-boksen tilbake i bilen...tenk deg den politibilen over dumpa ved neste jakt..:eek: Men det er ikke egentlig så ille synes jeg. Det er jo bare og holde fartsgrensa så går det bra. Har ikke noe til overs for folk som har 200 km/t gjennom 30 soner allikevel (de kan egentlig bare få seg en sladd eller to*) * - Nå var jeg slem. Beklager, skammer meg veldig.:rolleyes: Hvor mange kjører 200 i 30 sona da? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Hallo.. Mener bare att i 30 sone bør man ikke kjøre fortere enn 30. Det er stort sett 30 i tettbygd strøk hvor det er masse kids som leker. Og er det 30 km/t der, så er ikke folk vant til at noen skal komme kjørende fort. Om fort er 200 eller 60 km/t spiller mindre rolle, det er for fort uansett. Det er greit for meg at folk holder fartsgrensa i tettbygd strøk ! Men på motorveien; der er jeg mere "liberal"... Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 liberal ja.. ser jo hvor mye folka klager på at man kjører 120-140km/t på en 4 felts motor vei på str. av gardermoen! Jeg syns folk skal passe på hvordan dem selv kjører. ingen her på forumet er engler når det gjelder farts grenser... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 skada opplegg, men enyway... Håper den bare reagerer på bilern??? for litt kjipt hvis en liten tass på 10 år trokker for harde livet i si 45km/t i nedoverbakke da og så utløser dem sperrene seg, så flyr tassen veggemellom og taker no grasat. Kan det være en trygg løsning? jeg syns den var litt for brutal nå jeg da. Altså, skal den skyte opp dem stengane som en spærre da? Og uansett kommer det en skummel råner i hundreogsatan der da, så smeller hele bakdelen av og han mister styring og meier rett inn i stua til en familie??? Heia Norge :rolleyes: Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Dette er vel noe av det sykeste eg har sett. Har problemer med å se de som er der fra før. Synes de kunne begynt med å male alle eksisterende fartshumpene røde, rosa, kvite eller kufiolett, slik at man ser de. Er ikke alltid en får med seg skiltingen. Og 30 over enkelte dumper er ikke akkurat sunt det heller......... Faen ta veivesenet og (enkelte) norske lover. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 "Vi kan også utstyre ambulanser, brannbiler og politibiler med spesielle brikker, slik at fartshumpene ikke hever seg for dem. Det er bra i nødssituasjoner, sier Nunes" Fett det da. Ikke noe problem å lage noe sånt. Det kommer sikkert på markedet, så da slipper man fartsdumper :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg