Gjest nidaroo Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 blir nok vanskelig å koble på en kondis uten å berøre strømkabelen :rolleyes: , selgeren du var hos mente nok noe annet Har jo koblet + på strømmkabelen da og - på batteriet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Off topic nidarro men er det ikke en fiesta xr2i du kjører. :) :) :) :) :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Off topic nidarro men er det ikke en fiesta xr2i du kjører. :) :) :) :) :) :) jo jeg har en fiesta xr2i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 jeg får den på fredag da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 jeg får den på fredag da Blå fiesta xr2i 1990 mod 187000km . Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 jes.. ke da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 jes.. ke da?? Pen bil foreløpig :) :) :) :) :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Pen bil foreløpig :) :) :) :) :) :) ja den er ikke så verst... får den på fredag gleder meg til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 ja den er ikke så verst... får den på fredag gleder meg til det. Så det er en du har kjøpt og ikke skal selge.Hva med Elantraen. :) :) :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Så det er en du har kjøpt og ikke skal selge.Hva med Elantraen. :) :) :) :) ja har kjøpt den.. er han på dette forumet trygve also? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 ja har kjøpt den.. er han på dette forumet trygve also? Kjenner ikke noen navn. :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Så det er en du har kjøpt og ikke skal selge.Hva med Elantraen. :) :) :) :) ja elantraen er vurdert til saalgs, det er muttra sin. men eg bruke den som offtast... er u interresert da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 ja elantraen er vurdert til saalgs, det er muttra sin. men eg bruke den som offtast... er u interresert da? Er det mammaen din som skal ha anlegg da.Kunne tenkt meg elantraen HVIS du var med på kjøpet. :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Er det mammaen din som skal ha anlegg da.Kunne tenkt meg elantraen HVIS du var med på kjøpet. :) :) Jeg kjøper meg bil nu skal ha anlegget i nye bilen min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Jeg kjøper meg bil nu skal ha anlegget i nye bilen min... Skjønner du nå hva en SØKEFUNKSJON er.Det er IKKE så vanskelig å finne opplysninger på nett.Klarte jo å finne DEG.Å gud så dyktig jeg er NIDARRO. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg