flums Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Dette er vel verdens dyreste gatebil du får skilter på såvidt meg bekjent. Du får den på nettshoppen til crazytunig for 16 mill :P :P Roadster utgave : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Mercedes har herved laget verdens råeste gatebil, NO DOUBT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Lurer på om de tar innbytte? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 McLaren F1 var faktisk betydelig dyrere :) var vel snakk om 12-15 millioner i england iallefall godt over 20 millioner i norge nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Var vel slik at den ikke fikk skilter på seg i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by flums Var vel slik at den ikke fikk skilter på seg i norge? Sikker på at denne gjør det da? Norge er et sykt land når det gjelder godkjenning og avgifter på biler. Ps: Feit bil. En rå Mercedes :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Fy faen så stygg bil! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by Bauer Fy faen så stygg bil! Ja, ikke sant? Skulle nok heller hatt en Accord. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Denna bilen hadde fått norske skilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by flums Denna bilen hadde fått norske skilter. Det vet du vel strengt tatt ikke noe om, gjør du? I så fall vil jeg gjerne se en kilde. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Man har (autofil bladet) for å forsikre seg om at de sa rett sjekket med Biltilsynet og de mente at de fikk regga den i norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Har sett en blå McLaren F1 med norske skilter. Og den kostet vel 10-12mill før avgifter. Og det ender på rundt 20mill. Mens Mercedesen kosta rundt 15mill før avgifter. :) Husker jeg så et Alex Rosèn program hvor han var i Dubai og møtte en sheik som hadde en slik Mercedes. Som om ikke det var nok så var han litt 'kompis' med sjefen i AMG, og de hadde skremt opp motoren til 720hk ellerno :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by boXer Har sett en blå McLaren F1 med norske skilter. Og den kostet vel 10-12mill før avgifter. Og det ender på rundt 20mill. Mens Mercedesen kosta rundt 15mill før avgifter. :) Husker jeg så et Alex Rosèn program hvor han var i Dubai og møtte en sheik som hadde en slik Mercedes. Som om ikke det var nok så var han litt 'kompis' med sjefen i AMG, og de hadde skremt opp motoren til 720hk ellerno :cool: Jeg trodde den eneste F1'en i Skandinavia gikk i Sverige, jeg? Er det lenge siden du så den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by Jonte Sikker på at denne gjør det da? Norge er et sykt land når det gjelder godkjenning og avgifter på biler. Godkjenning skal visst være relativt lett i Norge i forhold til f.eks. i Sverige har jeg hørt... Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 aaaaaaaaaaaaiii! you seee. me very good Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg