Nautiluz Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Tipper han burde klare omtrent like mye som meg i den lille bilen...140-145 dB kanskje. Mente du som meg eller deg? Jeg har jo samme subbene som han. :p Jeg hadde jo bare 250rms på hver subb. Så det er vel kanskje litt mere å hente der. Spilte 1db høyre når kassa sto vendt mot bakluka ca 10cm i fra. Så det beste jeg fikk til var 143. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Tipper det blir rundt 140 DB ca jeg og. Får snart litt bygglim så jeg kan lime fast de J**** bakrutene mine som står og klaprer så fryktelig og:) Men lurer på om jeg taper litt på innstalasjon og, forsterkerne mine står skrått nesten rett foran subbene (skal få ræva i gir og fikse bilder) så halve membranen slår rett i skråplatene.. Høres sjukt stygt ut når bakluka er åpen ihvertfall.. Havna på 9ende plass av 10 i EMMA så hadde vært moro og sett om jeg kommer lenger opp på pallen i DB:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Tipper det blir rundt 140 DB ca jeg og. Får snart litt bygglim så jeg kan lime fast de J**** bakrutene mine som står og klaprer så fryktelig og:) Men lurer på om jeg taper litt på innstalasjon og, forsterkerne mine står skrått nesten rett foran subbene (skal få ræva i gir og fikse bilder) så halve membranen slår rett i skråplatene.. Høres sjukt stygt ut når bakluka er åpen ihvertfall.. Havna på 9ende plass av 10 i EMMA så hadde vært moro og sett om jeg kommer lenger opp på pallen i DB:) Ja, så det på Våler... Tror ikke forsterkerne vil dempe lyden noe betydelig ettersom luften flyttes uansett, bare at litt av den må ta en litt annen vei enn rett bakover. Du havner nok lenger oppe på listene i dB-Drag ja. I hvert fall blant oss som har lukkede kasser (enn så lenge..)! Du tar lett mange med portede kasser også. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Ja, så det på Våler...Tror ikke forsterkerne vil dempe lyden noe betydelig ettersom luften flyttes uansett, bare at litt av den må ta en litt annen vei enn rett bakover. Du havner nok lenger oppe på listene i dB-Drag ja. I hvert fall blant oss som har lukkede kasser (enn så lenge..)! Du tar lett mange med portede kasser også. Mvh Stian Så du var bortom EMMA folka å så også ja? Mye snacks biler og stereo hos de folka:) Kassa mi er en smule porta da, i og med at den ikke er helt tett ennå:( Vi får se 26. juni, tror nesten jeg er nødt til å hyle nedover nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg