smitt Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 henning ligger på en imponerende 3.plass! :driving http://live.vg.no/sport/05/0513rally.html edit: endte på 4.plass sombrero Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Håper Hennig gjør det bra i rallyet etter at Petter måtte bryte. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 petter kan fortsatt imponere .. 5minutter er ikke mye etter den første dagen Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 synes petter driter på draget gang på gang jo :) Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 artig at henning ligger foran petter for en gangs skyld da! ;) ifølge de nye reglene får petter lov til å fortsette imorgen lørdag...håper han får fiksa problemene han hadde og kjørt seg oppover lista i turbofart da! dragcar Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Rakk akkurat ikke WRC sendingen i dag :( Noen som kan gi meg en KORT status? 1. Henning Solberg på 3 plass sammenlagt ila fredag 2. Petter Solberg brutt pga ... ? 3. Loeb leder? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Petter fortsetter ikke, teamet ville ikke at han skulle det, var noe med motoren. Håper Loeb bryter og at Henning klarer å komme i mål på pall plass. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Rakk akkurat ikke WRC sendingen i dag :( Noen som kan gi meg en KORT status? 1. Henning Solberg på 3 plass sammenlagt ila fredag 2. Petter Solberg brutt pga ... ? 3. Loeb leder? ok 1: henning er på 3 etter frdag OG etter lørdag... (under et minutt bak en privatfører) 2: petter fikk ikke fortsette pga laget ikke ville det 3: loeb leder , med en privatfører rett bak og henning rett bak han igjen Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 takk takk! Akkurat hjemme fra en liiiiten tur på byen. Da krysser vi fingrene og ønsker Henning alt hell i morgen og ser for oss en nordmann på pallen i WRC!!! :) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Henning har hatt problemer med motor angry Märtin har gått forbi han, men Henning skal gi alt i et forsøk på å ta det igjen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=277408 Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 synes petter driter på draget gang på gang jo :) Driter Petter på draget fordi bilen ikke fungerer? Du må ha misforstått fullstendig! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Dette er muligens litt off topic. Men jeg lurer på om noen har peiling på hvor man kan få tak i en focus wing som Henning Solberg har på sin?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg