lazzario Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Er det noen som har peiling på hvordan man kobler tåkelykter ? Har kjøpt orginale lykter til 90 fangeren. Har rele, bryter, ledninger og plugger som man fester innpå selve lyktene. Er det noe mer jeg trenger ? Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 http://bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=7449 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Originally posted by CoDEmASTeR http://bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=7449 Det stemmer. Det er den hvite stikkeren som jonte har tatt bilde av: Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Mars 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Ok.. Men det vil da si at det er lagt opp ledning fra bryteren og til frostveske tanken, og ledning fra der lyktene kommer inn som går inn til der releet skal sitte.. Da er det vel egentlig bare å koble igjen da =) Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 viss man har To-trinns tåkelys bryter og har ferdig opplagte ledninger fra bryteren til kjøleveske tanken som jonte har nevnt i en tidligere post! hvordan kobler man tåkelysene?? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Originally posted by HolkestadRacing viss man har To-trinns tåkelys bryter og har ferdig opplagte ledninger fra bryteren til kjøleveske tanken som jonte har nevnt i en tidligere post! hvordan kobler man tåkelysene?? Man kobler tåkelysene inn på den hvite stikken. og setter bryteren på det første trinnet. Da skal det funke.:D Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Mars 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Hva med litt sikringer, rele og sånn ? :rolleyes: Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 er "brytern" brytern inni bilen der man setter på lys? det er vel en ledning som går fra tåkelysa å det er vel + og - er vel i lykta? eller?? Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Mars 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Altså.. Det går en ledning fra bryteren og ut til frostveske tanken. Der stopper den. Så går det ledning fra lyktene og inn til der sikringene, og releet sitter. Men jeg har ikke sett noe mere på det, så får vel ta en titt snart igjen.. Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 å da blir det vel ledinger fra lyktene til ett rele og videre til dinna ledinga som ligger ved tanken(kviteledinga)? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Det er bryteren til tåke baklyset. Det har to trinn. Man bare kobler spredrene inn på den hvite stikkeren.Og de skal virke. Det er altsombrero Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Trodde det var den teorien til HolkestadRacing jeg.. Men da er det vel bare å prøve måten til chris da =) Se om det funker :D Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by lazzario Trodde det var den teorien til HolkestadRacing jeg.. Men da er det vel bare å prøve måten til chris da =) Se om det funker :D Du kan så klart koble et rele i mellom sprederene og den kontakten. Bedre lys. Men Politi liker ikke at du bruker de. Ikke i Larvik ihvertfall. Jeg har koblet det sånn på bilen min+ noen til. Og det har funket på alle.:D (uten rele) Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 ja da får jeg t aledingene fra tåkelysa å koble dei rett på den hvite stikker å hope d funker=) Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Kobla ferdig mine i dag. Kobla en ledning fra hvert lys til et rele. Jording til karrosseriet. Og strøm fra batteriet med sikring. Så ledning til den hvite tingen under kjøleveske tanken. Funker flott nå.. Kommer bilder snart! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg