lazzario Skrevet Mars 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 høres bra ut :-) Prøve først den andre metoden jeg.. Men hva blir forskjellen om man bruker rele eller ikke ? Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Mars 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 hva brukte du på å koble "innpå" den hvite pluggen ved frostvesketanken ? Kjøpte du noen motdel eller noe ? Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Originally posted by lazzario hva brukte du på å koble "innpå" den hvite pluggen ved frostvesketanken ? Kjøpte du noen motdel eller noe ? Kabelskoer. Egentlig må du spørre Augu. Han som gjorde det meste av koblingene. Elektrogutt. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 kabelskoen som stikkes inn i pluggen kalles en spade. og du trenger egentli bare å stikke i en ledning å det er på den røde. Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Kjeda meg litt på skolen jeg.. så laget koblings skjema i PAINT! Fikk virkelig utspill for mine "paint" kunskaper.. he he Uansett... jeg har ikke koblet no spriderz på no 2er men her er i alle fall et koblings skjema åssen det kobles generelt.. er jo ganske så enkelt da :) Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Mars 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Hehe, bra det er noen som kjeder seg ;) Takk for hjelpen =) Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Mars 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 I dag prøvde jeg å koble lyktene. Jeg prøvde chris sin metode, med å bare sette dem rett i den hvite pluggen. Dette funket fint da jeg satte på fulltlyset og nærlyset. Da jeg skrudde over på park lyste det altså ikke. Noen sier jeg kan stjele strøm fra parklys ledningen, men om jeg da ikke setter i nytt rele, vil det jo da lyse hele tiden. For selv om jeg skrur av bryteren, vil den jo ta strøm fra parklys ledningen. For parklyset lyser hele tiden ? Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 parklysene lyser hele tiden!! hvorfor tar du ikke styre strømm fra pluggen som ligger under kjøleveske tanken??? omså så bruker du ikke den grønne og gule bruk den røde Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Var ute i dag og forska litt ang. tåkelys montering. Laget meg en liten "prøvelampe" og koblet denne til den ledningene som kommer fra bryteren inni bilen (under kjøleveske tanken). Det ble lys !. Glemte imidlertid og sjekke om jeg får strøm derfra uavhengi av hvilken posisjon hoved lysbryteren står i, altså, om jeg kan velge selv når jeg vil ha på tåke lysene. ? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Jeg har snusa litt rundt og sett at mange kobler styre strøm til park lysene. Jeg regner med at tåkelys bryteren i bilen gir strøm uavhengi av alle andre brytere. Kan jeg da liksom bruke strømmen fra denne som styre strøm? Eller er jeg helt på jordet nå? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 ER IKKE EDRU NÅ! MEN VISS DU BRUKER DENS OM LIGGER UNDER KJØLEVÆSKE TANKEN SÅ BRUKER DU SOM SAKT DEN RØDE Å DA KAN DU VELGE OM SÅ DU HAR KJØRE LYS PARLYS UANSETT!! BRYTEREN BESTEMMER SJKØL! SÅ VISS DU KOBBLER DET SLIK HRAG DU DEN PÅ NUMMER 1 PÅ BRYTEREN! Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg