Gå til innhold

Baner til drifting i norge

Ranger emnet


Kebab gud

Anbefalte innlegg

Kebab gud:

 

ja, var på sist fredag vi så sporene over jord vollen.. synes det er for dorlig..

 

CRX-Power:

Alt er vell mulig, jeg kan få hørt litt om det..

kunne jo fått til en test dag med 2-3 biler for og se om det er noen som kan gjennom føres..

 

Helt genial bane og drifte på.. :driving

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gocartbanen i Andebu er ikke egnet til drifting nei. Asfalten er som FSR sier alt for tynn. Jeg spurte faktisk om vi kunne drifte der før den var ferdig... Men fikk beskjed om at det ble for tungt med bil.

 

Et annet problem er at svingene faktisk er for krappe for biler. Drifting i andebu villle bare ødelagt plenen rundt banen...

 

Folk har flere ganger vært ulovlig inne på andebu ja. Mor ferska en der rett etter at de åpna.. Får bare håpe ingen klarer å ødelegge banen!

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gocartbanen i Andebu er ikke egnet til drifting nei. Asfalten er som FSR sier alt for tynn. Jeg spurte faktisk om vi kunne drifte der før den var ferdig... Men fikk beskjed om at det ble for tungt med bil.

 

Et annet problem er at svingene faktisk er for krappe for biler. Drifting i andebu villle bare ødelagt plenen rundt banen...

 

Folk har flere ganger vært ulovlig inne på andebu ja. Mor ferska en der rett etter at de åpna.. Får bare håpe ingen klarer å ødelegge banen!

 

Synd at folk ødelegger for andre på den måten...

Hva koster det å få laget en bane sånn? Hvis så mange som sier at de vil drifte her inne faktisk har lyst til å drifte må det jo nesten være mulig å få laget en egen bane som er gunstig for å drifte. (Kan jo fortsatt kjøre normale løp). Tomt er vel mulig å få tildelt av en eller annen kommune med masse skog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chiller:

3mill. tror jeg det kostet og lage go kart banen.. bare og skaffe nok sponsorer det ;)

 

Mvh

E-K Racing

 

 

Det er ganske riktig... Men så brukte Idar og folka hans nesten 10 år på å få et sted å anlegge banen! Det var jo lenge snakk om at den skulle ligge ¨på jarlsberg.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skidracer:

ja, jeg vet.. Idar har vært 110% med på og få en bane i vestfold..

 

Man Drifte bane på jalsberg hadde ikke vært dumt det da? :D

 

Mvh

E-K Racing

 

 

nei.. jeg skulle gjerne sett en! Men det var et med tillatelser da.. Det var derfor jeg nevnte de 10 årene....

 

Et mer egnet sted er ved avkjøringen etter stokke avkjøringen (borte ved trailercafeen) Der er det en bilskrot, og de jordene bak der tilhører et av husene der. Det var forøvrig til salgs i høst. Vet det er registrert som industriområde, og jeg tror det skal være mulig å få til noe der...

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet der er at det bor mange bare noen få kilometer unna.. og det betyr klager ..

bare se hva som skjer i skien nå

 

 

De som bor på nermeste gården har nok fint lite i mot det ihvertfall... Men hva skjer i skien?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3mill er da ikke helt uaktuelt å klare å få kapital til, får man leid ut banen til et gatebil treff eller to i året, pluss andre små og store treff får man vel dekket inn det iløpet av noen år?

 

 

problemet er jo at vi har familie og barn og stasjonsvogn før vi får en tillatelse....

 

 

Men..som jeg spurte om i stad... Hva er det som skjer i skien?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår