ToRReS Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Enda et av mine verk. Denne er jeg meget fornøyd med. Tror den blir bra når jeg er ferdig :) Hva synes dere? Edit: Ja, nå er den oppdatert og ferdig! :) Respons? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 den der ble nice da. men kanksje ha litt mindre volvo 740 look på rompa`? ellers var den nice dilux da Siter Mvh Ole-P [o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front) [x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Audi DeLuxe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 bra dette, men du kunne jo ha spandert på et par nye felger. .;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørran Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 den vakkje så veldi bra den derran.. fargen va stygg farg hanj rød!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 den vakkje så veldi bra den derran.. fargen va stygg farg hanj rød!! Hehe... LoL! :) Er ikke ferdig enda da! :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Hehe. knall bra. sett på en rød varseltrekant og kall den for Epa traktor!!! Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Hehe. knall bra. sett på en rød varseltrekant og kall den for Epa traktor!!! :D :D :D :D :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Hehe. knall bra. sett på en rød varseltrekant og kall den for Epa traktor!!! :fingers: (ti tegn) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Nå er jeg ferdig. Noen som har litt respons nå? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 den ble bra den:) men jeg synes kanten på taket der bak er litt for skarp enda.. vis jeg var deg så ville jeg ha runda den kanten litt mer det hadde kledd bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 blei fete den nå... streetrace edition elle? hehe :titties: Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 blei fete den nå... streetrace edition elle? hehe :titties: Ja, sikkert :D Hehe.... Dårlig utgangspunkt for street racer, men men.... :rolleyes: Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Tulling Den Var Fetere Original! Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Nå ble den bedre, den ligner ikke lenge på en Epa traktor... Synes du burde endre enda litt mere på selve vinkelen på bakruta der, litt for skarp den! Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg