Gå til innhold

min 325 turbo

Ranger emnet


325ti

Anbefalte innlegg

heisann, driver på med en e30 325 turbo.

motor: dekompa blokk,pianotråd,dreia stempler! t03,04 hybrid turbo.intercooler fra noe jeg ikke helt vet hva, skal byttes ut med frontmontert sak, gule koni/apex. komplett m-tech. m3 vinge. 17" 100+dtm. short shift.diffbrems! alt er godkjent i vognkort! vurderes solgt for rette prisen! gidder ikke useriøse kjøpere!!! mye potensiale.

turbobimmer.jpg

turbofun=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er til salgs for en seriøs sum, dvs, noen som vet verdien i den, motoren har en verdi på ca 35k, da med alt som er gjort p div verksted. den er godkjent med 130 kw og 300 nm, dette er jo en vits, men bilen er godkjent med turbo. hvordan? hadde en god dag elns=) er bare happy=),neste planer er større bremser,få tillegs spruten på stell,og begynne og ladde trykk! gleder meg,dette kan bli morro!=) ellers takker jeg for tips og andre ting når de gjelder coolere som passer,større dyser etc,etc!når de gleder pris tenker jeg i sona 70 k, da er bilen nylakket,rustfri og ferdi bygget. pris etter kostnad for og si de sånn!

turbofun=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke gælli! gi oss en liten update på hvilket tilleggsprut du bruker, hvor du plasserer dysene, osv. det med godkjenning bør ikke være noe problem. det finnes papirer på at org 325 understell er godkjennt opp til 220 hk. om man dokumenterer dette til biltilsynet (bremsepapirer fra benk) så skal det i teorien gå fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tilleggssprut er av typen hjemmelaget med to extra dyser som er satt i innsugsrøret. kobla sammen no piss som funka når jeg overrida hele systemet. har derfor bestilt hjerne fra trimchip.no spes til spruten,da slipper jeg trykkfølere og alt de andre, i utgangs punket blir dette slik, skal jeg ha bilen selv,blir de seff el tenning og datasprut=)de som er hovedprob med godkjenninga er bremser,min har enda orig bremser. når de gjelder bremsimg har jeg ikke forattat no enda(skal når spruten er i orden og trykket kan begynne og justeres opp) så effeky veit jeg ikke enda men nå tipper jeg mellom 200-250, setter målet på ca 350++ når allting er i orden! tenker da på sprut og ombygginga=) det blir festlig igjen!

turbofun=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bud på 70 som bilen er nå, så de tror jeg nok=) en som også vil bytte med en 323/m3 3,5. kansje noen som har sett den. hvit med m-stripene over bilen! folk er ganske opptatt av at ting er godkjent og vil derfor betale deretter.

har sett den m3 ekke dum den, det at din er godskjent med turbo gjør litt. hadde vært morro å fått gjort det!!! 70 lapper er en høy pris på en gammel bil, men vis du går ned i detail om hva alt egentli koster er det vel nesten verdt det vist du har penga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle som skjønner at det kan lønne seg og betale de 20000-30000 ekstra for en bil i så god stand og der alt er godkjent i forhold til en orginal 325 som du må ut med 50000 for en i god stand. Skal du bygge selv og få det godkjent så kommer det til og koste LANGT mer en det du betaler ekstra for denne.

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålesund?..........

 

stemmer nok det. har sjekka rundt litt ang den hvite! er vanvittig spennende prosjekt,men vil helst ha noe med skilter på. og noe som jheg slipper og begynne og bygge med engang! men er sugen på den bilen ass, det som gneger littegrann! og evenS: du har skjønt de du=)

turbofun=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår