Gå til innhold

RX-7 & SRT-10 - Bergen

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

i dag så jeg to meget fine biler midt inni byn i dag!

RX-7: var en rød rx-7 (samme type spm i F&F, husker ikke kass model det er) den var rimelig frisk kan man si, fine felger og heftig lyd!

som bonus kom det stikk flammer når han ga skikkelig gass! hehe

SRT-10: denne var litt spes, for denne hadde fått ny lakk, den var champis farget! og den hadde fått nye felger! så denne bare kort, men må si at den var en av de heftigste SRT-10 jeg har sett på lenge!

noen som vet noe om disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meiner eg såg den srt-10'en idag i åsane.

den som du såg hadde den vinge og scoop???

den eg såg hadde ikkje det og da vil vel srt-10 navnet falle vekk. ikkje sant??? skyt meg vist eg tar feil

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så den bare fra siden, og litt undenfra (sto i en liten bakke)

mener å huske jeg så det sto SRT-10 på den.. derfor jeg er rimelig sikker på at det er en SRT-10!

scoop så jeg ikke pga vinkelen.. men jeg husker ikke noen vinge (ble for opphengt i fargen og felgane!! hehe)

oki. eg såg den kom i fra åsane og var på vei til åsane. fekk bare eit lite blikk på den. men såg ikkje felgana.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
har fått annen bekreftelse på at det ikke er en SRT-10 jeg og.. hehe.. men hallo, er lov å ta feil.. pluss..jeg syns jeg så det sto SRT-10 bak på bilen.. men, tok nok feil :S

er det noen som har bilder av denne eller??

var ikke meningen å være frekk om du tok det slik.. skulle bare avklare om det var en Srt-10 eller ikke... trodde (å håpte) selv det var en Srt-10 intill jeg fikk sett nøye på den (les: 10 min stirring)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke meningen å være frekk om du tok det slik.. skulle bare avklare om det var en Srt-10 eller ikke... trodde (å håpte) selv det var en Srt-10 intill jeg fikk sett nøye på den (les: 10 min stirring)

slapp av..tok det ikke som frekkhet :) hehe

bare sa at jeg har fått høre fra andre og at det ikke var/er en SRT-10 :) hehe

men igjen, ingen som har bilder av den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider