The cowboy Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 i dag så jeg to meget fine biler midt inni byn i dag! RX-7: var en rød rx-7 (samme type spm i F&F, husker ikke kass model det er) den var rimelig frisk kan man si, fine felger og heftig lyd! som bonus kom det stikk flammer når han ga skikkelig gass! hehe SRT-10: denne var litt spes, for denne hadde fått ny lakk, den var champis farget! og den hadde fått nye felger! så denne bare kort, men må si at den var en av de heftigste SRT-10 jeg har sett på lenge! noen som vet noe om disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 meiner eg såg den srt-10'en idag i åsane. den som du såg hadde den vinge og scoop??? den eg såg hadde ikkje det og da vil vel srt-10 navnet falle vekk. ikkje sant??? skyt meg vist eg tar feil Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 jeg så den bare fra siden, og litt undenfra (sto i en liten bakke) mener å huske jeg så det sto SRT-10 på den.. derfor jeg er rimelig sikker på at det er en SRT-10! scoop så jeg ikke pga vinkelen.. men jeg husker ikke noen vinge (ble for opphengt i fargen og felgane!! hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 jeg så den bare fra siden, og litt undenfra (sto i en liten bakke)mener å huske jeg så det sto SRT-10 på den.. derfor jeg er rimelig sikker på at det er en SRT-10! scoop så jeg ikke pga vinkelen.. men jeg husker ikke noen vinge (ble for opphengt i fargen og felgane!! hehe) oki. eg såg den kom i fra åsane og var på vei til åsane. fekk bare eit lite blikk på den. men såg ikkje felgana. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hells angel Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 har sett en dodge ram champisfarget med 22tommers chromfelger på statoil på sandsli. det var ikke en srt-10... Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Det er en orginal Dodge ram 1500 (troooor jeg, kanskje det er en 2500) med diesel (ekke det 6.2L cummings diesel i de?) veldig fin bil ja... med steg trin å nydelig diskret stylet.. men ikke en Srt-10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 har fått annen bekreftelse på at det ikke er en SRT-10 jeg og.. hehe.. men hallo, er lov å ta feil.. pluss..jeg syns jeg så det sto SRT-10 bak på bilen.. men, tok nok feil :S er det noen som har bilder av denne eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 har fått annen bekreftelse på at det ikke er en SRT-10 jeg og.. hehe.. men hallo, er lov å ta feil.. pluss..jeg syns jeg så det sto SRT-10 bak på bilen.. men, tok nok feil :S er det noen som har bilder av denne eller?? var ikke meningen å være frekk om du tok det slik.. skulle bare avklare om det var en Srt-10 eller ikke... trodde (å håpte) selv det var en Srt-10 intill jeg fikk sett nøye på den (les: 10 min stirring) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 var ikke meningen å være frekk om du tok det slik.. skulle bare avklare om det var en Srt-10 eller ikke... trodde (å håpte) selv det var en Srt-10 intill jeg fikk sett nøye på den (les: 10 min stirring) slapp av..tok det ikke som frekkhet :) hehe bare sa at jeg har fått høre fra andre og at det ikke var/er en SRT-10 :) hehe men igjen, ingen som har bilder av den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg