VeeDub Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 http://msxbox-world.com/Forza_Vs_GT4.php Må si, Forza er veldig veldig bra! Kjøpte det i dag, har vel sitti i 6 timer i strekk å spilt nå. Leide GT4 forrige helg, veldig bra det å.. men må nok nesten innrømme at Forza er bedre.. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Forza er ikke i nærheten av hva Gt4 er...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Hvis man har valget om å kjøpe enten FORZA eller GT4, og man har GT3 fra før - så kjøp FORZA. Hvis man ikke har GT3, så kjøp GT3. GT4 er "full gass...Å NEI, EN SVING!...Bremse ned til 30km/t for alt er understyrt...full gass...ENDA EN SVING!...Kanskje prøve drifte?...snurre bilen, rett i veggen....holde seg til 30km/t i hver sving og kjede seg..." FORZA er mer "ha-ha! en sving! brems-legg over-gi gass-hold driften 90km/t og kooooose seg". FORZA er en skuffelse i forhold til hva det ble hypet som, før det kom. Men uansett så er det milevis mer gøy enn GT4. Med forza så kan du spille online mot andre, bilene tar skade, du kan trimme de i alle mulige rettninger (du kan til og med bytte motorer! satte en 2.0 altezza motor i en AE86 og smelte på turbo f.eks), og fysikken er lagt opp til å ha det gøy (i motsettning til GT4). Bilene i GT4 ser mer ekte ut enn de i FORZA, men det betyr ikke at forza bilene ser ræva ut. De bare ser litt mer "tegneserie" aktige ut. Ser veldig bra ut, bare ikke "ekte" liksom. Når det gjelder banene så pisser forza i alle mulige rettninger over GT4. Banene ser nydelige ut. Eneste grunnen til å kjøpe gran turismo istedenfor forza er hvis du aldrig har spilt noen gran turismo spill i det hele tatt. Da burde du plukke opp GRAN TURISMO 3, som faktisk er gøy. Men styr langt unna GT4. Og jeg har både PS2 og X-BOX, så jeg prøver ikke føre noen kampanje for at den ene maskinen/spillet er bedre enn den andre kun fordi jeg eier kun ene konsollen heller ;-) Hvis du vil ha noe som gir SKIKKELIG fartsføelse og samtidig er dritgøy å spille, så handler du RALLISPORT CHALLENGE 2 til x-box. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 forza eier Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Har bare prøvd Forza noen få minutter, men det lille jeg prøvde så syns jeg det virka morsommere å drifte i Forza, det var ikke for lett heller. i GT4 er det for vanskelig å drifte, mulig noen klarer det, men det er fortsatt litt for vanskelig til at det er realistisk syns jeg, man får en skikkelig teit kontra hele tiden og snurrer rundt ufortjent. Hvis man ikke skal drifte så syns jeg GT4 virker ganske mye bedre enn Forza. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Forza prøve å etterlikne GT, men får det ikke helt til. Forza er ikke i nærheten av hva det prøver å være, en bilsimulator. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg har både GT4 og Forza.. Etter min mening er underholdingsverdien sykt mye bedre på Forza.. GT4 blir for vanskelig å leke seg i... (selvom det er realistisk) F.eks på Forza så har jeg en Buick med ca 450kw og over 1000nm på 2,77bar. Må si at det er ganske gøy å kjøre sånne biler.. Og drifting er også mulig her.. Så Forza all the way.. (sier en som egentlig er STOR GT og PS fan) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg